1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er mag die Kritik nicht."

"Er mag die Kritik nicht."

Çeviri:O eleştiriyi sevmiyor.

November 21, 2016

7 Yorum


sultan899371

Kritik eleştiri anlamına da gelmiyor mu?


Eluvian_

Cümlede "eleştiri" anlamında zaten?


Selcen_Ozturk

Türkçede "o kritiği sevmiyor" demeyiz, eğer sorunuz buysa


oduman77

O eleştiriyi/tenkiti sevmez.


fotlam

O eleştiri sevmez e yanlis deyip tenkit i kabul ediyor.Ama su var ki tenkit


fotlam

İle elestiri ayni sey zaten


AsabCako

Neden nicht sonda

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.