A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nincs órám."

Fordítás:I do not have a watch.

4 éve

14 hozzászólás


Jpiroska

Az nem jó, hogy I haven't got a watch?

4 éve

Nadybabe

ez is jó kell legyen. mind 2 ugyan azt jelenti. csak a haven' got inkább british. don't have amerikai.

4 éve

Andis77

Es az esetleg, hogy "I have no watch"???

4 éve

Nadybabe

az is jó :) be kell jelenteni- el kell fogadni

4 éve

Lona08

miért kell "a" névelő?

4 éve

Nadybabe

én magyarázatot nem tudok adni, de az angolok így használják : I have a job ( van munkám, és nem úgy értelmezni hogy: egy munkám ).

4 éve

GergelyMol1

A megszámlálható főnevek esetében, egyes számban mindig ki kell tenni névelőt. A have esetébe tagadásnál akkor nem kell, ha nem a segédigés szerkezetet használod. I don't have a watch, vagy I have no watch.

3 éve

irike28

miért nem: have not

4 éve

1canka

Mert a tagadáshoz kell a 'do'. I do not have. ...= Nincs ....(valami)m.

4 éve

Norcsas

I haven't got a class kellene,hogy legyen,nem? Mert a have-et do segédigével tagadjuk a have got-ot pedig haven't got-al,de magában,hogy I haven't a class nem elég szerintem.

3 éve

Nadybabe

milyen class?, mikor óráról van szó ami az időt mutatja :)

3 éve

Norcsas

Nekem elsőre a tanóra jutott eszembe,azért írtam class-t,és e is fogadta:)

3 éve

Nadybabe

az ok :) de azt is kell figyelembe venni mit mond a lecke :) nagyon sokan nem figyelnek arra.

3 éve

GergelyMol1

Amikor teljes anyagot ismételsz és nem egy adott leckét akkor ez nem igazán müxik...

3 éve