A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She appeared at night."

Fordítás:Megjelent éjszaka.

4 éve

9 hozzászólás


nyusziagyar

"éjszaka megjelent"- díjazom amikor fordított szórendben már nem jó neki.

4 éve

nagyenyed

jelentsd

4 éve

Zsuzsizsuzso

Este tűnt fel. - Elfogadta, és szerintem szerencsésebb fordítás. Ha már fordított szórend, akkor "Éjszaka jelent meg" lenne a helyes magyarul.

3 éve

Tamas51

Mind jó lehet szövegkörnyezettől függően. Ahol nincs probléma minek csinálni.

2 éve

Myzoli

Mi jelent meg, valami szellem? Kicsit furcsák ezek a példa mondatok.

2 éve

Februar01

megjelent (CD-n és kazettán :) )

1 éve

braun465775

Éjszaka?!

9 hónapja

gjozsef44
gjozsef44

Magyarban az ő természet ellenes, de a határozott névelő kell.

10 hónapja

Marianna716591

Megjelent az éjjel .szerintem ez is jó

1 hete