1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He answered the phone."

"He answered the phone."

Fordítás:Felvette a telefont.

February 20, 2014

13 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

ezekiel182

azt írtam hogy válaszolt a telefonra és rossznak vette, mert a következő a helyes megfejtés: ,,Válaszolt a a telefonra."
falra mászok..

March 15, 2014

Vica58

Nekem már elfogadta


BLacee

Remélem jelentetted a hibát! ;-)


nyusziagyar

"Ő vette fel a telefont."-ezzel mi a gond?


keep2000

Semmi. Küldd be hibajelentéssel


happydaddy62

A felvette nem: taked bagy picked ??


karak74

Itt nem szó szerinti fordítás van. Szó szerint (Meg)Válaszolt egy telefont. vagy hasonló lenne, de ezt te is látod, hogy így sohasem mondaná egy magyar.


johalasz46

A baj csak az, hogy gyakran nem tudjuk, mi a megfelelő magyar mondat, amit elfogad a rendszer. Ha mi is szőröznénk, akkor a "válasz" nem biztos, hogy telefonon történt...


TthKlmn

Felvette a telefont vagy A telefont felvette milyen különbség lapul meg e mögött?


armiba

A "fölvette" éppen olyan helyes, mint a "felvette", sőt! A magyar nyelvben túl sok az "e" hang, ezért az igényes nyelvhasználók - ahol lehet - inkább elkerülik azt. Ha a Duolingo szerkesztői is ezek közé tartoznak, bizonyára megértik, hogy a feladatbeli angol szöveg szebb és helyesebb fordítása: "Fölvette a telefont". De azért szomorkodásra nincs okuk, mert a "Felvette a telefont" fordítás is "Majdnem jó".


Sztankay54

Ha ki is mondáná a múlt időt nem lenne egy nagy hátrány.


armiba

nekem szebben hangzik a "fölvette", mint a mekegő "felvette".


SanyikaFil

Büdös, kényes magyarországi selyemember mi a baj a felvette szóval? Nagyon el vagy kényeztetve vagy csak ilyen barom vagy

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.