1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He answered the phone."

"He answered the phone."

Fordítás:Felvette a telefont.

February 20, 2014

10 hozzászólás


ezekiel182

azt írtam hogy válaszolt a telefonra és rossznak vette, mert a következő a helyes megfejtés: ,,Válaszolt a a telefonra."
falra mászok..


Vica58

Nekem már elfogadta


BLacee

Remélem jelentetted a hibát! ;-)


nyusziagyar

"Ő vette fel a telefont."-ezzel mi a gond?


keep2000

Semmi. Küldd be hibajelentéssel


TthKlmn

Felvette a telefont vagy A telefont felvette milyen különbség lapul meg e mögött?


happydaddy62

A felvette nem: taked bagy picked ??


karak74

Itt nem szó szerinti fordítás van. Szó szerint (Meg)Válaszolt egy telefont. vagy hasonló lenne, de ezt te is látod, hogy így sohasem mondaná egy magyar.


KlnaiMihly

Miért nem jó a" kagylo"? Ha már felvette, akkor kagyló. Szerintem.


KlnaiMihly

Nem csoda, hogy ezt a hozzaszolast elrejtett a rendszer.

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.