"He answered the phone."

Fordítás:Felvette a telefont.

February 20, 2014

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


ezekiel182

azt írtam hogy válaszolt a telefonra és rossznak vette, mert a következő a helyes megfejtés: ,,Válaszolt a a telefonra."
falra mászok..


Vica58

Nekem már elfogadta


BLacee

Remélem jelentetted a hibát! ;-)


nyusziagyar

"Ő vette fel a telefont."-ezzel mi a gond?


keep2000

Semmi. Küldd be hibajelentéssel


TthKlmn

Felvette a telefont vagy A telefont felvette milyen különbség lapul meg e mögött?


KlnaiMihly

Miért nem jó a" kagylo"? Ha már felvette, akkor kagyló. Szerintem.


GerleiIstv

Möbilja van. :-)


KlnaiMihly

Nem csoda, hogy ezt a hozzaszolast elrejtett a rendszer.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.