"He answered the phone."

Fordítás:Felvette a telefont.

4 éve

8 hozzászólás


ezekiel182

azt írtam hogy válaszolt a telefonra és rossznak vette, mert a következő a helyes megfejtés: ,,Válaszolt a a telefonra."
falra mászok..

4 éve

Vica58

Nekem már elfogadta

4 éve

BLacee
BLacee

Remélem jelentetted a hibát! ;-)

4 éve

nyusziagyar

"Ő vette fel a telefont."-ezzel mi a gond?

4 éve

keep2000

Semmi. Küldd be hibajelentéssel

4 éve

happydaddy62

A felvette nem: taked bagy picked ??

1 éve

karak74

Itt nem szó szerinti fordítás van. Szó szerint (Meg)Válaszolt egy telefont. vagy hasonló lenne, de ezt te is látod, hogy így sohasem mondaná egy magyar.

1 éve

TthKlmn
TthKlmn

Felvette a telefont vagy A telefont felvette milyen különbség lapul meg e mögött?

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.