1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He answered the phone."

"He answered the phone."

Fordítás:Felvette a telefont.

February 20, 2014

9 hozzászólás


ezekiel182

azt írtam hogy válaszolt a telefonra és rossznak vette, mert a következő a helyes megfejtés: ,,Válaszolt a a telefonra."
falra mászok..


Vica58

Nekem már elfogadta


BLacee

Remélem jelentetted a hibát! ;-)


nyusziagyar

"Ő vette fel a telefont."-ezzel mi a gond?


keep2000

Semmi. Küldd be hibajelentéssel


happydaddy62

A felvette nem: taked bagy picked ??


karak74

Itt nem szó szerinti fordítás van. Szó szerint (Meg)Válaszolt egy telefont. vagy hasonló lenne, de ezt te is látod, hogy így sohasem mondaná egy magyar.


johalasz46

A baj csak az, hogy gyakran nem tudjuk, mi a megfelelő magyar mondat, amit elfogad a rendszer. Ha mi is szőröznénk, akkor a "válasz" nem biztos, hogy telefonon történt...


TthKlmn

Felvette a telefont vagy A telefont felvette milyen különbség lapul meg e mögött?

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.