1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She listened to me."

"She listened to me."

Fordítás:Hallgatott rám.

February 20, 2014

15 hozzászólás


barba.g

Meghallgatott engem miért nem jó?


nyista

Ő hallgatott rám vagy rám hallgatott nem ugyanaz?

Olyan piti hibák vannak


keep2000

A rendszer fejlesztése folyamatos, ehhez az kell, hogy az ilyeneket a hibajelentéssel küldd be, itt sajnos nem mutatja a szerkesztőknek a rendszer


brutus01

"hallgatott engem" ezt a megoldást elfogadta.


gabiamur

Bárhogy fülelek, nem hallom a t-t kiejtve a szó végén. Csak azért tudom, hogy múlt idő, mert az a lecke. :/


fectroll

"She listened to me" Itt egyik szó végén sincs "t".


OliverPong1

A d-t t-nek ejtik, gondolom ugy ertette


PeterToth2

Nektek van elírásotok "Meghallgtott" ezt írjátok


barnak01

Szerintem rengeteg dolguk van, nem tudnak mindent kijavítani pár nap alatt. Viszont minden kisebb- nagyobb hibát jelenteni kellene.


Ms.Bogi

Hallgatott rám-ot akartam írni, de nem érzékelte, hogy megnyomtam a rám-ot, így hallgatott lett, de így is jó lett.


BellaIstvn

Az "engem figyelt" jó még?


szegedigy

Szintén "engem figyelt" szerintem a "rám figyelt"-el azonosnak kellene lennie....


Harga

"Engem figyelt." - "He watched me."


JoeSzab

Figyelt rám.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.