"She listened to me."

Fordítás:Hallgatott rám.

February 20, 2014

15 hozzászólás


barba.g

Meghallgatott engem miért nem jó?

March 14, 2014

barnak01

elfogadja

March 31, 2014

nyista

Ő hallgatott rám vagy rám hallgatott nem ugyanaz?

Olyan piti hibák vannak

February 20, 2014

keep2000

A rendszer fejlesztése folyamatos, ehhez az kell, hogy az ilyeneket a hibajelentéssel küldd be, itt sajnos nem mutatja a szerkesztőknek a rendszer

February 25, 2014

brutus01

"hallgatott engem" ezt a megoldást elfogadta.

March 19, 2014

gabiamur

Bárhogy fülelek, nem hallom a t-t kiejtve a szó végén. Csak azért tudom, hogy múlt idő, mert az a lecke. :/

February 6, 2015

fectroll

"She listened to me" Itt egyik szó végén sincs "t".

June 15, 2015

OliverPong1

A d-t t-nek ejtik, gondolom ugy ertette

January 27, 2016

PeterToth2

Nektek van elírásotok "Meghallgtott" ezt írjátok

March 23, 2014

barnak01

Szerintem rengeteg dolguk van, nem tudnak mindent kijavítani pár nap alatt. Viszont minden kisebb- nagyobb hibát jelenteni kellene.

March 31, 2014

Ms.Bogi

Hallgatott rám-ot akartam írni, de nem érzékelte, hogy megnyomtam a rám-ot, így hallgatott lett, de így is jó lett.

August 11, 2017

BellaIstvn

Az "engem figyelt" jó még?

September 17, 2017

szegedigy

Szintén "engem figyelt" szerintem a "rám figyelt"-el azonosnak kellene lennie....

October 4, 2017

Harga

"Engem figyelt." - "He watched me."

April 17, 2018

JoeSzab

Figyelt rám.

June 28, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.