"She listened to me."

Fordítás:Hallgatott rám.

4 éve

14 hozzászólás


barba.g

Meghallgatott engem miért nem jó?

4 éve

barnak01
barnak01

elfogadja

4 éve

nyista

Ő hallgatott rám vagy rám hallgatott nem ugyanaz?

Olyan piti hibák vannak

4 éve

keep2000

A rendszer fejlesztése folyamatos, ehhez az kell, hogy az ilyeneket a hibajelentéssel küldd be, itt sajnos nem mutatja a szerkesztőknek a rendszer

4 éve

brutus01

"hallgatott engem" ezt a megoldást elfogadta.

4 éve

gabiamur

Bárhogy fülelek, nem hallom a t-t kiejtve a szó végén. Csak azért tudom, hogy múlt idő, mert az a lecke. :/

3 éve

fectroll
fectroll

"She listened to me" Itt egyik szó végén sincs "t".

3 éve

OliverPong1

A d-t t-nek ejtik, gondolom ugy ertette

2 éve

PeterToth2

Nektek van elírásotok "Meghallgtott" ezt írjátok

4 éve

barnak01
barnak01

Szerintem rengeteg dolguk van, nem tudnak mindent kijavítani pár nap alatt. Viszont minden kisebb- nagyobb hibát jelenteni kellene.

4 éve

Ms.Bogi

Hallgatott rám-ot akartam írni, de nem érzékelte, hogy megnyomtam a rám-ot, így hallgatott lett, de így is jó lett.

1 éve

BellaIstvn

Az "engem figyelt" jó még?

1 éve

szegedigy

Szintén "engem figyelt" szerintem a "rám figyelt"-el azonosnak kellene lennie....

1 éve

Harga
Harga

"Engem figyelt." - "He watched me."

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.