A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She listened to me."

Fordítás:Hallgatott rám.

0
4 éve

14 hozzászólás


barba.g

Meghallgatott engem miért nem jó?

3
Válasz4 éve

barnak01
barnak01

elfogadja

3
Válasz4 éve

nyista

Ő hallgatott rám vagy rám hallgatott nem ugyanaz?

Olyan piti hibák vannak

1
Válasz4 éve

keep2000

A rendszer fejlesztése folyamatos, ehhez az kell, hogy az ilyeneket a hibajelentéssel küldd be, itt sajnos nem mutatja a szerkesztőknek a rendszer

5
Válasz4 éve

brutus01

"hallgatott engem" ezt a megoldást elfogadta.

1
Válasz4 éve

gabiamur

Bárhogy fülelek, nem hallom a t-t kiejtve a szó végén. Csak azért tudom, hogy múlt idő, mert az a lecke. :/

1
Válasz3 éve

fectroll
fectroll

"She listened to me" Itt egyik szó végén sincs "t".

0
Válasz13 éve

OliverPong1

A d-t t-nek ejtik, gondolom ugy ertette

3
Válasz2 éve

PeterToth2

Nektek van elírásotok "Meghallgtott" ezt írjátok

0
Válasz4 éve

barnak01
barnak01

Szerintem rengeteg dolguk van, nem tudnak mindent kijavítani pár nap alatt. Viszont minden kisebb- nagyobb hibát jelenteni kellene.

1
Válasz4 éve

Ms.Bogi

Hallgatott rám-ot akartam írni, de nem érzékelte, hogy megnyomtam a rám-ot, így hallgatott lett, de így is jó lett.

0
Válasz1 éve

BellaIstvn

Az "engem figyelt" jó még?

0
Válasz10 hónapja

szegedigy

Szintén "engem figyelt" szerintem a "rám figyelt"-el azonosnak kellene lennie....

0
Válasz10 hónapja

Harga
Harga

"Engem figyelt." - "He watched me."

1
Válasz3 hónapja