1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ezek emberi lények?"

"Ezek emberi lények?"

Fordítás:Are they human?

February 20, 2014

10 hozzászólás


Nikolita13

Azt írtam: "Are these humans?" Miért nem jó?


FartingSquirrel

Mert a these inkább tárgyra mutató névmás, és a they az emberekre. A "human"-hez inkább a "they" illik. Ha "these"-t írsz, akkor "human beings" (emberi lények) legyen az alany. Tehát vagy "Are they humans?", vagy "Are these human beings?".


BuricsJzse

Elfogadta 2017.11.22


Esziii

Azért mert itt a human egy jelző, azt jelenti hogy emberi és nem ezt kell többes számba rakni, hanem a being-et.


GborBakos1

Hmm, ha ezek, akkor miért a they a jó válasz?


Angol81

mert jelenti azt is,nemcsak őket.


matzoli

Ha rákattintok az emberire vagy a lényekre, akkor humans....de a válasz human


msjudit

Valaki tudja miért nem humanS ?


EszterZubor

mostmar elfogadja

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.