A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ezek emberi lények?"

Fordítás:Are they human?

4 éve

10 hozzászólás


Nikolita13

Azt írtam: "Are these humans?" Miért nem jó?

4 éve

FartingSquirrel

Mert a these inkább tárgyra mutató névmás, és a they az emberekre. A "human"-hez inkább a "they" illik. Ha "these"-t írsz, akkor "human beings" (emberi lények) legyen az alany. Tehát vagy "Are they humans?", vagy "Are these human beings?".

3 éve

EszterZubor

jelentsd be

4 éve

BuricsJzse

Elfogadta 2017.11.22

10 hónapja

Esziii

Azért mert itt a human egy jelző, azt jelenti hogy emberi és nem ezt kell többes számba rakni, hanem a being-et.

3 éve

GborBakos1

Hmm, ha ezek, akkor miért a they a jó válasz?

4 éve

Angol81

mert jelenti azt is,nemcsak őket.

4 éve

matzoli

Ha rákattintok az emberire vagy a lényekre, akkor humans....de a válasz human

4 éve

msjudit

Valaki tudja miért nem humanS ?

4 éve

EszterZubor

mostmar elfogadja

4 éve