A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Te nem vagy kutya."

Fordítás:You are not a dog.

4 éve

7 hozzászólás


St.Gergo

A "you are not dog" miért nem jó?

4 éve

balazs2002

Én sem tudom

4 éve

Elluska85

Nem az a hiányzik belőle. Egyszerűen nem fogadja el a helyes mondatot, mert ahogy neki jó az helytelen. Létigét kell tagadni. A jó mondat: You are not dog

3 éve

andika0503

èn azt ìrtam, hogy you aren't dog, ami ugyanazt jelenti, mint a you are not dog. S èn sem èrtem, mièrt nem jò? Kiìrta, hogy ennèl ki kell tenni az "a" nèvelőt. De mièrt? Nem azt kellett lefordìtani, hogy "Te nem egy kutya vagy"....

4 éve

ghysmo

En sem èrtem

4 éve

gabcsi025

You are not a dog.az a hiányzik nektek:-)

4 éve

VictoriaEm19

"You are not dog" miért nem jó?

2 éve