"My son eats anywhere."

Fordítás:A fiam akárhol eszik.

4 éve

15 hozzászólás


morvaizoli

Ilyen magyar mondat nincs. Helyesen: a fiam bárhol tud enni

4 éve

totalgaming

Szerintem ezt is jelenti: A fiam mindenhol eszik. Még ez is helyes lehet: A fiam mindenhol tud enni.

2 éve

elge76

Én is ezt írtam, nem fogadta el.

3 éve

morvaizoli

Ilyen magyar mondat nincs. Helyesen: a fiam bárhol tud enni

4 éve

Joshua0001

Én azt írtam A fiam eszik valahol (mert úgy volt értelme a mondatnak), de nem fogadta el. Jelentettem.

4 éve

johalasz46

A szótáram szerint a valahol = inkább somewhere. De irja az anywhere-t is. Tehát szerintem mindkét verziónak jónak kellene lennie. Az értelmezésben hangyányi eltérés lehet azért angolban...Sajnos, én is úgy irtam, mint Ön, igy nem fogadta el a program...Majd megszokjuk...H.J.

2 éve

djk11
djk11

ugyanígy, ugyanez, de két év után sehol semmi :(

2 éve

Bellusov

Csatlakozom a "bárhol" mellett érvelőkhöz!

3 éve

Leve5

Mindenhol nem ugyan az mint akarhol?

3 éve

postaspepe

Így nem beszél egy magyar ember.

4 éve

fectroll
fectroll

A fiam eszik bárhol (ahol csak kell). Szerintem ez így működhet.

4 éve

Hitorihanabi

az imént magyarrol fordításnál nem fogadta el, mert nem írtam bele "can" most meg anélkül írja angolrol fordításnál ...

4 éve

artgay
artgay

A "mindenhol"és az "akárhol" között mi a különbség?

1 éve

johalasz46

Szerintem: A mindenhol egy végtelen lehetőség. Az akárhol ezen belül egy választás lehetősége, a valahol pedig egy ismeretlen lehetőség a mindenhol-on belül. De hát ez csak okoskodás, és csak lehetőség! Ezek különbségét csak érezni szoktuk... És az angol az egy különleges valami ám...A mi nyelvünk sokkal árnyaltabb, ezért keresünk folyton valami hasonló kifejezést, mikor tanulunk, de persze ritkán találunk...

1 éve

Marianna716591

A valahol is jó szerintem.

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.