1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We take the route to the chu…

"We take the route to the church."

Çeviri:Kiliseye giden yoldan gideriz.

February 20, 2014

32 Yorum


SalihBilgili

"kiliseye doğru yol alırız" kabul etmesi gerekmez mi ?

March 5, 2014

osmanndal

Aynen?

February 25, 2015

zivatu

Aynen

February 7, 2019

brtgtrn

niye go değil de take kullanılmış ?

July 2, 2014

wildstorm_1970

ben işin içinden çıkamadım :) yardıııım

April 3, 2015

abdullahcercer

"kiliseye doğru yol alırız." "kiliseye yollanırız." ve hatta "kiliseye gitmeye niyetleniriz". cümlesi bile duo'nun çevirisinden çok daha mantıklı seçenekler

August 7, 2016

edip73528

burada bu siteye girip zaman harcıyoruz bizi ingilizceden soğutmak yerine bu tür cümlelerin altında en önemlisi nedenini açıklarsanız en azından bu tür cümlelerin altına biz de daha memnun kalırız anlayışınız için sağolun

August 31, 2017

MahmutBayk

Kilise güzergahını kullanırız

February 20, 2014

veestrom

Kilise ile isimiz olmaz.

July 20, 2018

NLGNSRMN

biz kilisenin yolunu tutarız, bence birebir çeviri :)

October 20, 2018

GlenYldz4

Yol bizi kiliseye götürür .sanki daha doğru...

January 10, 2019

Tahsin172337

Açıklama gelmedi henüz. Benim çevirim, biz kiliseye güzergahı (yol tarifini) alırız.

January 16, 2019

Selahattin10

Bazen anlamıyorum bu uygulama çok garip ve anlamsız çeviriler veriyor.

January 23, 2019

KerasusKon

Selen hanım bir açıklama lütfen

February 4, 2019

zivatu

Biz kiliseye dogru yol alirizi neden kabul etmiyor

March 25, 2019

edip879958

"giden yol " sıfat cümlesi şeklinde kurulması gerekmez mi?

April 17, 2019

mehmet763191

Cevirisi yanlis bunu n

June 13, 2019

mehmet763191

Take almak gitmek degil. Dogrusu biz kiliseye yol aliriz

June 13, 2019

TanEr767552

Take ne alaka go varken

July 14, 2019

H.KURT2

Biz rota alırız kiliseyi / Biz kiliseyi rota olarak alırız... Olmalı Değil midir naçizane...

September 7, 2019

GkhanGeer

Selen abla buraya yumruk havaya

October 3, 2019

GkhanGeer

Bizi kiliseye giden yol götürür

October 17, 2019

KdrKT

biz kiliseye yol alırız doğru şekli

October 12, 2014

ozlemuhl

Kiliseye bu yoldan gideriz neden olmadi

January 5, 2015

krmyldz

hocam alakasi bile yok

February 10, 2015

TurganUmur

Zamanla fiilin alakasi yok. Diger alistirmalardaki cevaplardaki fiil zamanlariyla kendi diger alistirmalariniz da ki zamanlar uyusmuyor.

March 30, 2015

ElshanSafixanov

take ne zamandan gideriz olmuş anlamadım. Adminlerden acilen yardım bekliyoruz!

April 5, 2015

EmreKan1

taking a route: yol almak, yön almak yani tek başına ''take'' gitmek demek değil!

July 13, 2019

TricksterArt

Böyle sadece cümleleri vermek yerine. Birazda açıklayıcı yazılar olsa daha iyi olmazmıydı.

September 21, 2016

havvayavuz

Saçma bir cümle ya da çeviri

August 1, 2018

Hasanandhasan

biz gideriz kilisenin yolundan

December 4, 2018

ahmet_aksu

bizi kilisenin yolundan alın kabul edilebilirmi raporladım ama genede bir cevap verirsenin sevinirim.

July 4, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.