"We take the route to the church."

Çeviri:Kiliseye giden yoldan gideriz.

4 yıl önce

16 Yorum


SalihBilgili

"kiliseye doğru yol alırız" kabul etmesi gerekmez mi ?

4 yıl önce

osmanndal

Aynen?

3 yıl önce

brtgtrn

niye go değil de take kullanılmış ?

4 yıl önce

edip73528

burada bu siteye girip zaman harcıyoruz bizi ingilizceden soğutmak yerine bu tür cümlelerin altında en önemlisi nedenini açıklarsanız en azından bu tür cümlelerin altına biz de daha memnun kalırız anlayışınız için sağolun

1 yıl önce

MahmutBayk

Kilise güzergahını kullanırız

4 yıl önce

ElshanSafixanov

take ne zamandan gideriz olmuş anlamadım. Adminlerden acilen yardım bekliyoruz!

3 yıl önce

abdullahcercer

"kiliseye doğru yol alırız." "kiliseye yollanırız." ve hatta "kiliseye gitmeye niyetleniriz". cümlesi bile duo'nun çevirisinden çok daha mantıklı seçenekler

2 yıl önce

wildstorm_1970

ben işin içinden çıkamadım :) yardıııım

3 yıl önce

TricksterArt

Böyle sadece cümleleri vermek yerine. Birazda açıklayıcı yazılar olsa daha iyi olmazmıydı.

2 yıl önce

havvayavuz

Saçma bir cümle ya da çeviri

2 ay önce

KdrKT

biz kiliseye yol alırız doğru şekli

4 yıl önce

ozlemuhl

Kiliseye bu yoldan gideriz neden olmadi

3 yıl önce

krmyldz

hocam alakasi bile yok

3 yıl önce

TurganUmur

Zamanla fiilin alakasi yok. Diger alistirmalardaki cevaplardaki fiil zamanlariyla kendi diger alistirmalariniz da ki zamanlar uyusmuyor.

3 yıl önce

veestrom

Kilise ile isimiz olmaz.

2 ay önce

ahmet_aksu

bizi kilisenin yolundan alın kabul edilebilirmi raporladım ama genede bir cevap verirsenin sevinirim.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.