Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We take the route to the church."

Çeviri:Kiliseye giden yoldan gideriz.

4 yıl önce

10 Yorum


SalihBilgili

"kiliseye doğru yol alırız" kabul etmesi gerekmez mi ?

4 yıl önce

brtgtrn

niye go değil de take kullanılmış ?

4 yıl önce

edip73528

burada bu siteye girip zaman harcıyoruz bizi ingilizceden soğutmak yerine bu tür cümlelerin altında en önemlisi nedenini açıklarsanız en azından bu tür cümlelerin altına biz de daha memnun kalırız anlayışınız için sağolun

11 ay önce

MahmutBayk

Kilise güzergahını kullanırız

4 yıl önce

ElshanSafixanov

take ne zamandan gideriz olmuş anlamadım. Adminlerden acilen yardım bekliyoruz!

3 yıl önce

wildstorm_1970

ben işin içinden çıkamadım :) yardıııım

3 yıl önce

abdullahcercer

"kiliseye doğru yol alırız." "kiliseye yollanırız." ve hatta "kiliseye gitmeye niyetleniriz". cümlesi bile duo'nun çevirisinden çok daha mantıklı seçenekler

2 yıl önce

TricksterArt

Böyle sadece cümleleri vermek yerine. Birazda açıklayıcı yazılar olsa daha iyi olmazmıydı.

1 yıl önce

veestrom

Kilise ile isimiz olmaz.

3 hafta önce

havvayavuz

Saçma bir cümle ya da çeviri

2 hafta önce