1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Are we men?"

"Are we men?"

Tłumaczenie:Czy jesteśmy mężczyznami?

February 20, 2014

6 komentarzy


ljachbarth

Czy jesteśmy mężczyznami? Inwersja jednoznacznie wskazuje na tryb pytający


acyrzuk

Are we men? to nie znaczy jestesmy mezczyznami tylko czy jestesmy mezczyznami.Program do odinstalowania za duzo bledow.


Miavx

Sorka ale mi się pokazało jak zaznaczyłam czy jesteśmy mężczyznami zaliczyli mi, więc ok


Aleczkyy

A i wyskocZylo czy my jesteśmy ludźmi a odpowiedziałam poprawie


klok123456789

Co to jest za gównno

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.