"Sie liest."

Çeviri:O okuyor.

November 21, 2016

13 Yorum
Tartışma kilitli.


EmirAgah

onlar okuyor dedim yanlış dedi. acaba onlar okuyor demek için tam olarak ne demek lazım almancada?


yMxQlzq6

Onlar okuyor Sie lesen


Aras5507

Bence her sie çıktığında bak çünkü o onlar ve o arasında değişebiliyor


HiranurCim

Sie nin uc anlami var degil mi cunkuher bolumde farkli anlam gosteriyor ? -onlar -siz - o


mizinamo

Evet üç anlamı var.

Ama "o" ve "onlar / siz" için, fiil farklı: sie liest, o okuyor; sie lesen, onlar okuyor; Sie lesen, siz okuyorsunuz.


DogaCanbek

bu diller nedir yahu, bravo!


SibanM

"Siz okursunuz" neden degil?


mizinamo

Siz okursunuz = Sie lesen.

Bu cümle, Sie liest = O [kız çocuğu/kadın] okur.


yMxQlzq6

Bu seviyede sie 3.tekil sahissa lies olmali .yada du liest olmali . Ihr liest olmali

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.