1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Everyone is here today."

"Everyone is here today."

Fordítás:Mindenki itt van ma.

February 20, 2014

12 hozzászólás


PterBalics

ShibeDoge, köszönöm a tanulságos hozzászólásaidat!

March 3, 2014

Shibelion

Szóra sem érdemes. Ugyan nem minden hozzászólásom minősíthető tanulságosnak, ám amelyik igen, annak örülök. I just love to help others. That's the way I am. :)


esponta

Itt van ma mindenki és a mindenki itt van ma között mi a különbség?Mert nekem ezt hibának jelezte a program!


Harga

Ha úgy is helyes a megoldás, érdemes az eredetihez hasonló szórendet tartani.


Orsi1026

everyone or every one?


Shibelion

Itt az előbbi használatos. Utóbbit pl. ilyesmi mondatokban használjuk: Every one of them are gone thanks to the bloody virus.

༼ つ ◕_◕ ༽つ


Orsi1026

és itt is mindenki-t jelent?


Shibelion

Nem egészen. Míg egybe írva az everyone egy csoport minden tagjára utal, addig külön írva az every one külön-külön utal egy csoport minden egyes tagjára. Az every one-t még úgy is lehet írni, hogy each and every on of you vagy every single one of you.


vaclavpacel

everyone és az everybody között akkor mi a különbség ?


Shibelion

"The short answer is, there's not much difference! Both of these words mean "every person," and in dictionaries, the meaning of everyone is often given as everybody, and vice versa.

However, it's worth mentioning that many people think everybody is a little more casual (more informal) than everyone. Also, everybody is used more often than everyone in spoken language, which makes sense if it's more informal. Having said this, it's absolutely fine to use either one. You have a choice."

"A rövid válasz, hogy nincs sok eltérés! Mindkét szó azt jelenti, hogy "minden személy", és a szótárakban az everyone jelentésének gyakran adják meg az everybody-t, és fordítva.

Azonban érdemes megjegyezni, hogy sokan hiszik úgy, hogy az everybody egy kicsit hétköznapibb (kötetlenebb, nem hivatalos), mint az everyone. Valamint az everybody gyakrabban használatos a beszélt nyelvben, mint az everyone, aminek van értelme, ha kötetlenebb. Ezek után abszolúte rendben van mindkettő használata. Lehet választani."


vaclavpacel

Köszi. Majd meglátjuk a duolingo elfogadja-e.


Hajdusec

Itt van ma mindenki......kissé tágítani kellene a magyar lehetőségeket...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.