"Wo ist das schwarze Auto?"

Çeviri:Siyah araba nerede?

November 21, 2016

3 Yorum
Tartışma kilitli.


Kamran508

Auto das neden schwarzes diyil schwarze oluyo?


ex_contributor

çünkü "das" var zaten, o zaman eklenmiyor. Ein olsaydı öyle olurdu. Şuradan tablolara bakabilirsin https://en.wikipedia.org/wiki/German_declension#Weak_inflection.5B4.5D.5B5.5D

  • Strong inflection yazan yer artikel olmadığı zamanlar için.
  • Weak inflection yazan yer der/die/das ya da onlar gibi belirlilik görevi olan welche, solche, alle vs kelimeler için
  • Mixed inflection yazan yer de ein/kein/mein/dein vs belirsiz kelimeler için

hseyindiz

Doğru yanıt şıklarda yok.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.