"Van lova?"

Fordítás:Does he have a horse?

4 éve

13 hozzászólás


nagymarti.

Miért kell névelő? A kérdés nem így szólt, hogy "Van egy lova?"

4 éve

batika75
batika75

Miért "have", miért nem "has"? Egyes szám harmadik személyben nem "has" kell?

4 éve

kozakzs

A segédige (does) után már nem kell ragozni a have-et, mivel a segédigét ragozod.

4 éve

Encike0429

Miért kell a névelő?

4 éve

bronyka

Nem tudom

4 éve

Csacsika2

azért, mert megszámolható a főnév

3 éve

laszlo.lang

jo kerdes h miert kell a nevelo...

4 éve

Terebesi
Terebesi

És a "Has she a horse?" Az jó?

3 éve

HorvthGbor6

nekem elfogadta

2 hónapja

petersz_a

Nem

6 hónapja

Zotya242

De jó a "Has she a horse" is.

1 hónapja

Tamas51
Tamas51

Sajnos nem jó. A have önmagában úgy viselkedik mint egy ige. Kell neki a "do" segédige. A "have got" már más tészta. Ott tudsz szórend felcseréléssel kérdezni.

5 napja

Zotya242

Nekem elfogadta azért mertem beírni ide.

5 napja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.