1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I eat lunch."

"I eat lunch."

Fordítás:Megebédelek.

February 20, 2014

15 hozzászólás


sz.vani10

Nekem rossz a hallásom ezért rontottam el :(


lohototopol

A megeszem az ebedet mert nem jó?????Pedig a fordításnál is az jonne ki!!!!!!!!


Zoltan49

Mert a THE névelő nem szerepel a mondatban.


STibor82

Megebedelek = have lunch?


Zoltan49

Nem. Hiányzik az alany.


Lujza426851

Megebédelek, nem fogadta el!


Imre730628

Az életbe nem mondanék ilyet angolul, de ok. I eat lunch??!! "I have lunch"!!! Ez a helyes kifejezés.


bandirek

Ha normál sebességgel hallgatom, teljesen érthetetlen.


FehrAnna8

Nem érteni tisztán ! - lunch. Egész mast érteni! Jó lenne ha javítanák...


Zoltan49

Egyetértek, jeleztem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.