"Does he have a horse?"

Traducere:Are el un cal ?

February 20, 2014

9 comentarii
Această discuție este blocată.


StefaniaBularca

In loc de ,have, ar trebui sa fie ,has, deaorece e persoana a treia singular!


fantomitzah

La forma afirmativă da, forma verbului pentru persoana a treia singular este "has".

Dar la forma interogativă apare verbul auxiliar do care se acordă cu subiectul, iar verbul principal se pune la forma de bază (infinitiv).
O mică explicație pentru formarea acestor tipuri de întrebări găsești într-un video aici.

Deci în exemplul ăsta "does" este la persoana a treia singular, iar "have" trebuie să fie la infinitiv.

La forma negativă apare de asemenea verbul auxiliar do care se acordă cu subiectul, apoi se adaugă ”not”, apoi verbul principal se pune la infinitiv.
Ex: He does not have a horse. = El nu are un cal.

Pentru explicații mai detaliate despre prezentul simplu, citiți articolul de pe forum aici.


georgia-2013

acum am inteles de ce e have si nu has, aceeasi intrebare mi-o puneam si eu si chiar ma buimacise aceasta formulare cu have , hihihihih...multumessssssssssssss!


Invatacelul010

Am urmarit video-ul si apoi am raspuns intrebarilor de testare... http://www.engvid.com/present-simple-yes-no/

Multumesc fantomitzah pentru link si explicatii. :)


GabrielNis12

Traducerea "El are cal?", adica nearticulat, a fost considerata gresita, fiind acceptata doar "El are un cal?". Se poate spune "Does he have horse?", fara niciun articol?


maricescu1

Am inteles acum. Tanks


voineadenisa

El are un cal,ar mai fii o traducere


Alexa319

Voineadenisa, sunt doua traduceri. 1.El are un cal? 2.Are el un cal? Aceasta e cealalta traducere. Sper ca am fost de ajutor :)

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.