1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He has a hundred hats."

"He has a hundred hats."

Fordítás:Száz kalapja van.

February 20, 2014

19 hozzászólás


manyuci

Eddig számokkal írtam a fordítást, jó volt. Most, hogy elértük a bűvös százast, már nem fogadja el. Hogy is van ez...


nagy.attil

Ebbe a mondatba miért kell "a" a "hundred" elé?


GergelyMol1

Mindig elé kell tenni, ha nincs előtte más, egynél nagyobb szám. Lehet a és one is, és ugyanez vonatkozik az ezerre és a millióra is.


nagy.attil

Köszönöm, most már értem!


GzaSzab

Köszi a magyarázatodat


gsziszi

Egyszáz, így mondják. Persze van a one hundred is, de a sima száz elé mondják


Dr.Pohldn

Miert nem jo a "Van száz kalapja?"


batika75

Jó. Jelentsd!


JnosJo

A "Hat" sapkát is jelent. Fogadja már el!


tothcila

Nálam a sapka inkább a "cap".


GergelyMol1

több szótárban is megnéztem és második/harmadik jelentése a sapka, tényleg el kéne fogadnia http://usite.hu/x/7732 ; http://usite.hu/x/7733


rita01020304

én már nem merem a "van"-al kezdeni a mondatot. Mostanában visszadobja.


hb433

"van"-nal, attol hogy hasonul a val-vel, nem csak ket betubol fog allni.


AndrasHaue

A 100 kiirva nem jó csak betűvel ki érti ezt


JaMi75

A hat miért nem lehet sapka? Ha a kötött sapka knit hat? Pffff a kalap meg nem inább a cap?


FehrAnna8

Pontosítana valaki. A kalap azért hats- nak van írva, mert az egyszázat már többesszámként kezeli?? Köszönöm!!!


Zsuzsi182464

Egész számokban gondolkodunk, az egynél több valami esetén már kell a többesszám a főnév végére. Az teljesen mindegy, hogy EGYszáz vagy kettő a számunk.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.