Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wir werden sie im Internet veröffentlichen."

Çeviri:Onları internette yayımlayacağız.

1 yıl önce

5 Yorum


pergamemo

hayattan soğudum bu testte. her soruda benzer hatalar veriyor. "biz onları internette yayımlayacağız". bu cevapta beğenmediği kelime "biz". yapmayın bunları.

1 yıl önce

Eluvian_

Tartışma alanını bu tür durumlarda kullanmanıza gerek yok. Bu tür durumları rapor etmeniz için "rapor etme" özelliği bulunmakta.

1 yıl önce

pergamemo

bu tür sorunları defalarca rapor edip, benzer sorunlar devam edince, arka arkaya beş soruda benzer sorunlardan dolayı yanlış cevap diye uyarı alınca gelip buraya yazıyoruz.

bizler de gün içinde kendimizi geliştirebilmek için işimizden, molamızdan, ailemizden zaman çalıp buraya gelen insanlarız. ve böyle ufak sorunlar yüzünden dakikalarca aynı testlerle uğraşmak insanı bunaltıyor.

burada bize atar yapmanızı gerektiren bir durum olmadığı kanaatindeyim.

1 yıl önce

Ogn876646

Aktif olmayan kullanıcı arkadaş,her haklı şikayet eden arkadaşa aynı cevabı veriyorsun,rapor edin,rapor edin,lakin ben başlayalı tam 85 gün oldu ve onlarcasını rapor etmeme rağmen halen hatalar devam ediyor.Anlaşılan raporlama sadece psikolojik rahatlama için bir seçenek olarak sunulmuş çözüm için değil.Eğer son iki testim ve emeğe saygım olmasaydı çoktan bırakır duolingoyu kapatırdım.Ama lütfen şikayetleri ciddiye alın ve gereğini yapın insanları zor durumda bırakmayın.Saygılar.

11 ay önce

humetin

Biz onları internette yayımlayacağız.

6 ay önce