Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У мене немає книжок, про які вони говорять."

Переклад:I do not have the books of which they speak.

1 рік тому

5 коментарів


Artem969127

Хіба не є валідним варіант 'the books which they speak of'?

11 місяців тому

fxh39

Підтримую питання.

7 місяців тому

vosaul

Чи обов'язково тут those?

1 рік тому

XeeAccel
XeeAccel

Можна і "the"

4 місяці тому

onechapa
onechapa

А чи можна зовсім без артикля? Без "the"? У множині ж артиклі необов'язкові?

3 місяці тому