"Dünya evrenin merkezi değildir."

Çeviri:The Earth is not the center of the universe.

4 yıl önce

5 Yorum


EgeEgee

"world" kelimesi kullanımı burada uygun değil midir?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır gezegen olan "Earth". şöyle de güzel bir açıklama buldum: http://www.differencebetween.com/difference-between-world-and-vs-earth/

4 yıl önce

GokhanCK

Paylastiginiz link'i okuyana kadar bende world olabilir diye dusunuyordum. Tesekkurler emekleriniz icin...

4 yıl önce

zeki340978

Bu açıklamayı anyabilen bu soruyu sormaz gibime geldi :)

11 ay önce

zeynep15838

Of ne amaçla kullanılmış

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.