"Kediler balık yer."

Çeviri:Die Katzen fressen Fisch.

2 yıl önce

7 Yorum


bebincan

Die Katzen fressen Fische neden yanlış?

4 ay önce

__kewe__

bence de , sonucta türkce tekil , almanca cogulla genelleme yapiyoruz. dogru olmali degil mi ?

4 ay önce

serhatdnmez

fressen olmasının sebebi ne ki ?

2 yıl önce

mizinamo

Genelde, hayvanlar "fressen" ve insanlar "essen".

2 yıl önce

muratthe

die eki şart tabi

6 ay önce

Nisan72172

İnsanlar hayvan yer cümlesi die Menschen essen Tiere şeklinde yazılıyor hayvan çoğul olarak alınıyor ama kediler balık yer de die Katzen fressen Fisch diyor Fische yi kabul etmiyor. İki cümle arasındaki fark ne anlamadım.

1 ay önce

Sevgim273073

Die Katzen yazdığımızda hangi kedilerden bahsedildiğini önceden bilmek zorundayız. Bu bir genelleme ve bu yüzden "die" Katzen'den önce kullanılmamalı.

4 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.