1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Kediler balık yer."

"Kediler balık yer."

Çeviri:Die Katzen fressen Fisch.

November 22, 2016

22 Yorum


bebincan

Die Katzen fressen Fische neden yanlış?


_za_ra_

bence de , sonucta türkce tekil , almanca cogulla genelleme yapiyoruz. dogru olmali degil mi ?


Nisan72172

İnsanlar hayvan yer cümlesi die Menschen essen Tiere şeklinde yazılıyor hayvan çoğul olarak alınıyor ama kediler balık yer de die Katzen fressen Fisch diyor Fische yi kabul etmiyor. İki cümle arasındaki fark ne anlamadım.


Zero17-25-13

Program keni içinde çelişiyor. Biz gazete okuruz. Derken Wir lesen Zeitungen. Bu cümlede neden tekil balık


HalBenHB

Hani Almanca'da genel anlamda kullanılan isimler çoğul şekilde yazılıyordu? Kediler balık yerdeki balık Fische olmalı.


ilan795087

Diğer alıştırmalarda genel kelimeler almancada çoğul olarak yazılır deniliyordu burada neden tekil


Quatsssccch

Programın artikeller ile problemi var


AliceKazami

neden burada fische olmuyor


Davun831834

Baykuş bizle eglenir Neden fische olmuyor


cvher

sorunuza yanıt bulabildiniz mi?


MevltKavak2

Kelime bankasını kullanınca fische de çıktı fisch te. Ben fische yi kullandım kabul etti. Daha önce klavyeden kendim yazdığımda fische yi kabul etmemişti. Garip


serhatdnmez

fressen olmasının sebebi ne ki ?


mizinamo

Genelde, hayvanlar "fressen" ve insanlar "essen".


Efsun790189

"Katzen essen fisch" i kabul etti.


LoserDuck

AYYYYYY DİE FİSCHE NASIL OLMUYOR SAÇMALIK


Fermiyon_1

"Die" kelimeyi belirli yapar :

Die Fische: Balıklar-ı


Hurmet5

Dogru yapiyorum ama kabul etmiyor neden


renas217522

Fisch dendiğinde: kediler, herhangi bir balık yer anlamı oluşur ve bu doğrudur. Fische dendiğinde: kediler, hangi balıkları yer, kaç tane balık yer gibi belirsizlikleri de cevaplanması gerekir. Onun için bu cümlede tekil olan balık doğrudur


Melisa261746

Bir önceki soruda die hunde essen derken şimdi fressen diyor hangisi doğru


muratalii

die eki şart tabi


Sevgim273073

Die Katzen yazdığımızda hangi kedilerden bahsedildiğini önceden bilmek zorundayız. Bu bir genelleme ve bu yüzden "die" Katzen'den önce kullanılmamalı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.