"Ormanda büyük ağaçlar vardır."

Çeviri:In the woods there are large trees.

4 yıl önce

14 Yorum


yasiven

woods ne ki, forest varken

3 yıl önce

hlyagm

There are large trees in the wood neden kabul edilmedi?

3 yıl önce

Hseyinsar5

Wood orman demek değil woods orman demek çünkü

1 yıl önce

mburak07

Woods olmasi lazim

3 yıl önce

-Made-in-China-

zaten woods kabul edilmemiş

2 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"Ormanlarda" dememis, "ormanda" demisken neden cogul olan "woods" kullaniliyor?

3 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Çünkü wood tek bir ağaç, odun parçası gibi bir şey. Ormanda bunlardan daha fazla olduğu için woods deniyor. Eğer forest olsaydı dediğin doğru olurdu çünkü forest zaten orman demek

3 yıl önce

EgeEgee

"jungle" kelimesi de kabul edilmeli

4 yıl önce

atakanmert1

Eklenmiş

4 yıl önce

bretonica

eklenmemiş

4 yıl önce

gldwZP
gldwZP

There are large(big) trees in the woods yanlışmıdır

1 yıl önce

auspices

Ormanlarda büyük ağaçlar vardır peki nasıl denir? "S" niye var?

4 yıl önce

Enes718779

Ben bunu yazdım kabul etti...."There are big trees in the forest"...saygılar

1 yıl önce

SalihEkinc

Tahminen yaptım doğru çıktıı.. :)

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.