"Mit mond?"

Fordítás:What is she saying?

February 20, 2014

20 hozzászólás


kohalany

Ez meg milyen szórend???És a segédige??

January 5, 2015

HahnCsaba

A "She says what?" szerintem értelmetlen. Valószínűleg véletlenül maradt a helyes válaszok között...


dmZeller

A what he says? Miért nem jó?


gwandal

mert az azt jelenti: amit mond?


gotaTemesv

Én is szeretnék választ kapni a she says what-ra!


mestla

a "telling" tuti helytelen?


Menno70

Nem tudok helyes választ adni,mert nincs a lehetőségek között, is she saying!! kézzel kellett beírni csak úgy fogadja el.


dorrcsi

A mit mond fordítására az jó, hogy What are you saying?? OO


Pendra37

Magázódás :)


matzoli

"He says what?" ez most miért jó tudja valaki? Ezt is ki kellett volna pipálnom???


gwandal

Csatlakozom, meg tudja valaki magyarazni? Rakerestem, de semmit nem talaltam


gwandal

Egyebkent tobb kulonbozo formaban is elojon, tehat valszeg nem hiba


ironcameleon

Ez kijelentő mondat.
What he says. - Amit ő mond.

What does he say? - vagy - What is he saying? - Mit mond?


Maci1946

Ma ez a jó megoldás: What does he say?


ray0917

Mert nyelvtanilag ez az egyetlen helyes. A többi az yoda angol.


ironcameleon

What is he/she saying? - ez is jó.


JriLszl

what does he say? tök más így de elfogadta


MIHKELL

Segítség!!! Látta valaki a kötelező szavak között a "saying" kifejezést? Ha igen, többet lát, mint bárki más. Ha megadnak egy megfejtést, talán illene az abban szereplő szavakat is hiánytalanul megadni!


vasvariistvan

Két jó megoldás van: 1.What is he saying (itt a létige miatt nem kell a segédige) ? 2. What does he say?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.