"Mit mond?"

Fordítás:What is she saying?

February 20, 2014

22 hozzászólás


kohalany

Ez meg milyen szórend???És a segédige??


evairenpinter

Ez a folyamatos jelen kérdező, kérdő formája: He is saying. - What is he saying? (Amikor éppen most történik, folyik valami.) A "be" kölönböző alakja tölti be a segédige szerepét, kapcsolódik hozzá a főige "ing"-es alakja.


HahnCsaba

A "She says what?" szerintem értelmetlen. Valószínűleg véletlenül maradt a helyes válaszok között...


gotaTemesv

Én is szeretnék választ kapni a she says what-ra!


mestla

a "telling" tuti helytelen?


dmZeller

A what he says? Miért nem jó?


gwandal

mert az azt jelenti: amit mond?


vasvariistvan

Két lehetőség van a segédigés kérdezés megkerülésére (ha jól értem erre kérdezel rá) :vagy az alanyra kérdezel rá (itt nem áll, mert a tárgyra kérdezünk) vagy létigével szerkesztjük a mondatot (a te mondatodban nincs létige). Ezért nem jó.


Zarkoo

Nem tudok helyes választ adni,mert nincs a lehetőségek között, is she saying!! kézzel kellett beírni csak úgy fogadja el.


matzoli

"He says what?" ez most miért jó tudja valaki? Ezt is ki kellett volna pipálnom???


gwandal

Csatlakozom, meg tudja valaki magyarazni? Rakerestem, de semmit nem talaltam


gwandal

Egyebkent tobb kulonbozo formaban is elojon, tehat valszeg nem hiba


ironcameleon

Ez kijelentő mondat.
What he says. - Amit ő mond.

What does he say? - vagy - What is he saying? - Mit mond?


Maci1946

Ma ez a jó megoldás: What does he say?


JriLszl

what does he say? tök más így de elfogadta


MIHKELL

Segítség!!! Látta valaki a kötelező szavak között a "saying" kifejezést? Ha igen, többet lát, mint bárki más. Ha megadnak egy megfejtést, talán illene az abban szereplő szavakat is hiánytalanul megadni!


dorrcsi

A mit mond fordítására az jó, hogy What are you saying?? OO


Pendra37

Magázódás :)


vasvariistvan

Két jó megoldás van: 1.What is he saying (itt a létige miatt nem kell a segédige) ? 2. What does he say?


Jay-66

A "saying" kiejtése itt: "szée". Nem "széin" lenne a helyes?


bakteros

Mitől folyamatos jelen?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.