A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Mit mond?"

Fordítás:What is she saying?

4 éve

22 hozzászólás


kohalany

Ez meg milyen szórend???És a segédige??

3 éve

dmZeller

A what he says? Miért nem jó?

4 éve

gwandal

mert az azt jelenti: amit mond?

4 éve

gotaTemesv

Én is szeretnék választ kapni a she says what-ra!

2 éve

mestla

a "telling" tuti helytelen?

4 éve

matzoli

"He says what?" ez most miért jó tudja valaki? Ezt is ki kellett volna pipálnom???

4 éve

gwandal

Csatlakozom, meg tudja valaki magyarazni? Rakerestem, de semmit nem talaltam

4 éve

gwandal

Egyebkent tobb kulonbozo formaban is elojon, tehat valszeg nem hiba

4 éve

HahnCsaba

A "She says what?" szerintem értelmetlen. Valószínűleg véletlenül maradt a helyes válaszok között...

4 éve

Tenzin.Yonten

what he says

3 éve

Menno70

Nem tudok helyes választ adni,mert nincs a lehetőségek között, is she saying!! kézzel kellett beírni csak úgy fogadja el.

5 hónapja

dorrcsi

A mit mond fordítására az jó, hogy What are you saying?? OO

4 éve

Pendra37

Magázódás :)

4 éve

Maci1946

Ma ez a jó megoldás: What does he say?

10 hónapja

ray0917
ray0917

Mert nyelvtanilag ez az egyetlen helyes. A többi az yoda angol.

7 hónapja

MIHKELL

Segítség!!! Látta valaki a kötelező szavak között a "saying" kifejezést? Ha igen, többet lát, mint bárki más. Ha megadnak egy megfejtést, talán illene az abban szereplő szavakat is hiánytalanul megadni!

2 hónapja

KovcsJzsef15

Lehet, hogy ez egy angol szleng, csak mi nem ismerjük.

1 éve

JriLszl

what does he say? tök más így de elfogadta

7 hónapja

irrepapa

a megadott szavak között nincs "is"nem is lehet kirakni csak billentyűvel

3 hónapja

SzigethyEn

Megint egy hiba, egyre surusodnek, kedves fejlesztok. Ha hosszu tavon akartok penzt csinalni, erdemes lenne foglalkozni a hibak bejelentesevel.

1 éve

EvaFerencz

Ez ingyenes nyelvtanulas.

4 hónapja

Csernus_L

Reklám nélkül nem! ingyenes, a reklámért pedig fizetnek!

2 hete