Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The cat walks over my shirt."

Tłumaczenie:Kot chodzi po mojej koszuli.

4 lata temu

13 komentarzy


Galiinka

kot spaceruje po mojej koszuli - czemu takie tłumaczenie uważane jest za błąd???

4 lata temu

irfen
irfen

no wlasnie ja tez tego nie rozumiem

3 lata temu

Raffpe

wg podpowiedzi "over" oznacza również "przy", więc dlaczego nie poprawnie jest: "kot chodzi przy koszuli" ?

3 lata temu

michal.1981

Spaceruje jest źle? Ludzie nie osłabiajcie mnie...

3 lata temu

Werrciaa

Źle to wymawia ;/

3 lata temu

Kirencja

A dlaczego shirt nie jest tłumaczony także jako bluzka?

4 lata temu

huberator

Ponieważ shirt to nie bluzka tylko koszula ...

4 lata temu

sebzwo

spaceruje powinno być akceptowane

3 lata temu

dn73

Chadza co to za wyraz!

3 lata temu

RobertMurawski

mej=mojej

1 rok temu

ZamieszkamWUSA

Walks dziwnie brzmi

4 lata temu

Nina.Learns

dlaczego "kot podchodzi do mojej koszuli" uważane jest za błąd? nawet na tłumaczu jest takie tłumaczenie, nie rozumiem.

1 rok temu

Slawek975066

walks on. i walks over. akceptuje. to nie język to bełkot

1 miesiąc temu

Powiązane dyskusje