"Agyerekeimalszanak."

Fordítás:My children sleep.

4 éve

9 hozzászólás


Nefelejcs1

Névelővel kezdi a mondatot. Akkor tőlem miért nem fogadja el a fordításban?

4 éve

ildikote

sleeping ,,,,ha jól emlékszem igy nem tanultuk

4 éve

OMG.WTF

Az inges alak akkor kell hogyha eppen elvegzed azt a cselekvest :))

3 éve

darvaslevi

Nem értem mikor kell az s es mikor nem.

4 éve

kamanbela

melyik szónál? a children már eleve többesszám, a child-nak a többesszáma. A sleep-nél pedig egyes szám harmadik személynél kell "s" (pl. a gyerekem alszik)

4 éve

thor-hammer

csak egyes szám harmadik személynél kell az ige után s betűt biggyeszteni, azaz he, she, it esetén

4 éve

Hegig

nekem arra hogy "my children are sleeping„ azt mondta jó. Alul meg azt irta My children sleep.

3 éve

juli021

Mert így jó

3 éve

mariann229680

A névelővel miért nem jó?

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.