1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sen sütü içiyorsun."

"Sen sütü içiyorsun."

Çeviri:Du trinkst die Milch.

November 22, 2016

5 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

GhostAlexMercer

Sütü demek için "die milch" yada "den milch" mi uygun

November 22, 2016

mizinamo

"die Milch", çünkü "Milch" dişil bir kelime.

"den Apfel", çünkü "Apfel" eril bir kelime.

ve "das Fleisch", çünkü "Fleisch" nötr bir kelime.

November 23, 2016

pasha47

Sağol

September 26, 2018

kksal956872

Ich trinke Milch yazdim yanlis dedi Du trinkst die milch yazdim bunada yaliş diyor

October 2, 2019

lalisam4

Geçen sefer die yazdığımızda yanlış diyordu simdi dogru

August 24, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.