"Sen sütü içiyorsun."

Çeviri:Du trinkst die Milch.

1 yıl önce

3 Yorum


GhostAlexMercer
GhostAlexMercer

Sütü demek için "die milch" yada "den milch" mi uygun

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"die Milch", çünkü "Milch" dişil bir kelime.

"den Apfel", çünkü "Apfel" eril bir kelime.

ve "das Fleisch", çünkü "Fleisch" nötr bir kelime.

1 yıl önce

pasha47
pasha47

Sağol

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.