"The men have their own hats."

Fordítás:A férfiaknak saját kalapjaik vannak.

4 éve

13 hozzászólás


Mol.Zsu

a férfiaknak saját kalapjuk van. Ez nem helyes így magyarul?

4 éve

MichlGbor

Én is ezt írtam, szerintem is helyes lenne.

4 éve

miklos44

Szerintem is igazatok van, de a duolingó megoldása is jó.

4 éve

Korondyolga

nono magyartalan puszi

5 hónapja

rpd558906

Nem jó megoldás, több saját kalapjuk van.

7 hónapja

Atibacsi

Sapkaik miert nem jo

4 éve

aptg.gabi

mert a sapka nem kalap ennyi! :D

4 éve

csanna

A their-t miért kell kitenni? Tudjuk hogy a férfiaknak és a have-el már azt is tudjuk hogy birtokolják?

1 éve

vasvariistvan

Ebből tudjuk hogy azok nem a mások (esetleg kölcsönvett) kalapjai hanem a sajátjuk.

8 hónapja

Cseresznyeskert

(náluk van az ő saját kalapjaik)

7 hónapja

Korondyolga

a férfiaknak van saját kalapjuk---ez a magyar fordítás köszi

5 hónapja

MartonGeza

A Duolingo fordítása sajnos ismét hibás. A "men" nem csak férfiakat jelent, hanem embereket is, ami ennek a mondatnak az értelmét is figyelembe véve itt jobb szó, hiszek a nőknek is vannak kalapjaik.

1 hónapja

dogeemaci

Kalapjai is jó kell hogy legyen de nem

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.