1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The bank is not open on Sund…

"The bank is not open on Sunday."

Fordítás:A bank nincs nyitva vasárnap.

February 20, 2014

3 hozzászólás


noszi

lol: rossz: a bank vasárnap nincs nyitva jó: A bank nincs nyitva Vasárnap. mióta kell a vasárnapot nagybeűvel írni?

February 20, 2014

fectroll

Nem amiatt nem jó, mert kis betűvel írtad a vasárnapot. "A bank vasárnap nincs nyitva." Elfogadható, ám az is jó, hogy "Vasárnap a bank nincs nyitva", így megérne egy jelentést...

November 11, 2014

peterkulcs1

Ennek a mondatnak mindkét megoldása helyes a magyar nyelv szerint!

December 18, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.