"They still need a wheel."

Fordítás:Még mindig szükségük van egy kerékre.

February 20, 2014

14 hozzászólás


havai46

havai46; miből kell tudnom, hogy "még" vagy " még mindig" a "still" jelentése? a still alapvetően azt jelenti, hogy "még". Ha bővebb lenne a szöveg, akkor lehetne az értelme amit fordításban megadnak!

February 20, 2014

fectroll

Mert az hülyén hangzik, hogy MÉG SZÜKSÉGÜNK VAN EGY KERÉKRE. Mindazonáltal helyes.. (szerintem).

November 3, 2014

zsuzsy13

ha megfordítod a szórendet, lehet értelmes: még egy kerékre van szükségünk.

June 29, 2016

fectroll

Igaz

July 4, 2016

szilvafa

Szükségük van még egy kerékre... ez miért nem jó válasz???? Köszi

March 4, 2014

fectroll

one more wheel - még egy kerék.

November 3, 2014

Breki33

mert nem még egy

March 19, 2014

Nyuszedli

Hát nekem a szükségük van-t nem fogadta el, azt írja helyesnek, hogy nekik kell... Itt meg már azt írja, hogy szükségük van :( Ezt lehet javítani kellene...

March 4, 2014

fectroll

Próbálkozz a jelentéssel.

November 3, 2014

muff-lon

Elég érdekesen ejti az a-t...

October 21, 2014

LizKiss2

Nektek nem tünt fel , hogy a STILL szócskát '' s z t o l '' nak ejti, és ez teljesen hibás ? Legalabb is én angol környezetben vagyok de itt nem ejtik S Z T O L nak. Vagy van valaki aki amerikai angolt tanul, es esetleg ott igy ejtik ki ????? jelentettem hibaként is.

February 26, 2017

Riha46

itt inkább sztil.. http://www.webforditas.hu/forditas?t=mi%C3%A9rt bár a (duoligo-s) hölgy is inkább sztál-nak mint sztol-nak mondja..

April 23, 2019

bakteros

Nekik kell még egy kerék?

January 26, 2019

Krisztacso1

miért they és miért nem them / nekik/

July 31, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.