1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Which floor is it?"

"Which floor is it?"

Fordítás:Ez hányadik emelet?

February 20, 2014

5 hozzászólás


havai46

havai46; megint átvernek! a szószedetben a "floor" emelet és padló jelentéssel bir! Én azt írtam, hogy " melyik padló", erre nem fogadja el---MIÉRT, Ugyanis a padló színét is kérdezheti, vagy bármilyen minőségi tulajdonságát...


ljudit52

már elfogadja


melloxa

nem tudom, nekem sem fogadta el :D


Kalmanduo

Melyik padló ez? Így elfogadja.


IzabellaSz2

Ezt a megoldást azért nem értem, mert az előhívható megoldásnál úgy írják, " "szám mellett EMELET." A megoldásom: Melyik padló ez? elfogadta, csak másik megoldásnak ajánlotta. Most akkor??? ( ha én így tanítottam volna! )

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.