1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir saatte altmış dakika var…

"Bir saatte altmış dakika vardır."

Çeviri:An hour has sixty minutes.

February 20, 2014

19 Yorum


MelihFenma

There are sixty minutes in one hour niye olmuyor


soylugur

In one hour yerine in an hour deseydin kabul edecekti


hasan668858

Bu şekilde yaptım ben onu da kabul etmedi


ilhan373143

Ben öyle dedim, onu da kabul etmedi.


soylugur

There are 60 minutes in an hour dedim kabul etti


Ddo777439

Bir önceki alıştırmada "Bir dakikada altmış saniye vardır." için " In one minute there are sixty seconds." olması gerekir dedi, "there are" kalıbıyla ve in one minute' da başa geldi, aynı mantıkta olan bir cümle için have/has li cümle kuruldu, bilginize


Kenan959440

In one hour there are sixty minutes. Bu neden olmuyor ki?


Murat478789

Has yerine in the yazdım neden olmuyor?


Ekrem_B

Burada "Bir saatte altmış dakika vardır." cümlesi kullanılırken, bir başka alıştırmada "Bir günde yirmi dört saat vardır." cümlesine yanlış deniliyor ve sadece "var." denilmesi isteniliyor. Bunun bir mantıklı izahı var mı?


VecihaKara

Has burda neden kullanilmis aydinlatirmisiniz


ferdi48130

Has tekil özneler için sahiplik anlamında 1 saatin 60 dakikaya sahip olduğunu belirtiyor.


TheMaratbi

there are sixty minutes in an hour dedim ve yanlış dedi...


atikus55

Bir saatin altmış dakikası vardır. Olmalı. There are sixty minutes in one hour. Bir saatte altmış dakika vardır. There three apples on the table. gibi..


Ddo777439

Ben önceki alıştırmada "There are sixty minute in one seconds." yazdığım halde kabul etmemişti.(fişli cevap vermeli örneğiydi)


Karabin13

Neden 'an hour'? 'A hour' olmasi gerekmiyormuydu?


Gktrk471246

A hour olması gerekmez miydi? Sessiz harf ile başlıyor çünkü.


incibursa2020

Bir saat 60 dakika ceviri dogru In one hour there are sixty minutes Veya In an hour there are sixty minutes Bir saatte altmis dakika anlami verir Zaten onceki benzer alistirmalarda boyleydi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.