"They have to come to the party."

Fordítás:El kell jönniük a buliba.

February 20, 2014

31 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


tsutsok

A program szerint az "El kell jönniük a partira." nem jó, mert szerinte úgy helyes, hogy "El kel jönniük a partira."........ Tehát egy l-el. Nem értem, hogy ezen a szinten miért nem javítják ki a hibákat... :( Az alacsonyabb szintekről mindig jön a levél, hogy ezt is, meg azt is kijavították, de ezeket még nem javítják, pedig ezt már egyszer jelentettem, több hete, mikor itt tartottam.


Zsuzsi_K

jelentettem most én is


Hugi_52

magyarul úgy helyes, hogy kell, két ell-el. Az egy l pl. kel (felkel), de a muszáj kell az két lövel írandó!!!


SztanaAnna

Én is jelentettem.


ThomasTrooper

jönniük kell a buliba - miért nem elég?


palpet

én is ezt írtam


tabo3

Ez a lecke tele van hibával :(


gsziszi

Akkor jelentsd, ne siránkozz. Ez még csak béta varzió


tabo3

Jelentettem. Ebben a leckében a többi leckéhez képest van sok hiba.


marcimacska

Szerintem az előzőben volt a legtöbb hiba...kb.hatodszor tudtam csak továbbmenni,már síkideg voltam:)))Szinte semmit nem fogadott el....


Katalinka51

Az nem jó, hogy "Nekik jönniük kell a partira."? Melyik szó az igekötő?


vasvariistvan

Ebben a mondatban nincs igekötő.


muzsa17

Az enyém azért nem fogadta el,mert rövid l-lel írták a kell-t a helyes válaszban.Bosszantó.


75ntamas

minél előrébb haladok a leckékben annál több a hiba.


nannamari

Hm...a kell az két l


Moncsi_baba

A "kell" szó a magyar helyesírás szabályai szerint nem egy "L" betűvel írandó, hanem kettővel, legalábbis Én még így tanultam, anno


ekisz

el kell, hogy jöjjenek a partira - ez egy újabb verzió


algami

A kell két l


renata.biro

Most elfogadta egy l-lel és egy másik helyes válasznak kiírta kettővel....... Vicces


Mamika51

"El kell jönniük a partira" azért nem fogadta el, mert helyesen két l betűvel írtam. Egy l betűvel, ami helytelen elfogadta volna. Fel vagyok háborodva.


SztanaAnna

Már javították a "kell"-t


Katalin487819

they have to come to the party" kitettem a "the"nevelot es nem fogadta el!


Katalin487819

nem az l betuvel volt a gond, hanem a "the" nevelovel


JanosGrenc

már megint egy rohanó bla-bla. alig tudom kivenni,hogy mit mond


JanosGrenc

ismét a sietős beszélőgép volt


LantosKorn1

"El kell a buliba jönniük". és nem fogadja el!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.