"They have to come to the party."

Fordítás:El kell jönniük a buliba.

February 20, 2014

28 hozzászólás


tsutsok

A program szerint az "El kell jönniük a partira." nem jó, mert szerinte úgy helyes, hogy "El kel jönniük a partira."........ Tehát egy l-el. Nem értem, hogy ezen a szinten miért nem javítják ki a hibákat... :( Az alacsonyabb szintekről mindig jön a levél, hogy ezt is, meg azt is kijavították, de ezeket még nem javítják, pedig ezt már egyszer jelentettem, több hete, mikor itt tartottam.

April 3, 2014

Zsuzsi_K

jelentettem most én is

May 12, 2014

Hugi_52

magyarul úgy helyes, hogy kell, két ell-el. Az egy l pl. kel (felkel), de a muszáj kell az két lövel írandó!!!

May 27, 2014

SztanaAnna

Én is jelentettem.

August 1, 2014

ThomasTrooper

jönniük kell a buliba - miért nem elég?

February 20, 2014

pappeter79

dettó :(

February 21, 2014

Katka961

dettó :(

February 22, 2014

palpet

én is ezt írtam

February 25, 2014

zng66

csatlakozom :)

February 26, 2014

tabo3

Ez a lecke tele van hibával :(

March 7, 2014

gsziszi

Akkor jelentsd, ne siránkozz. Ez még csak béta varzió

March 9, 2014

tabo3

Jelentettem. Ebben a leckében a többi leckéhez képest van sok hiba.

March 9, 2014

marcimacska

Szerintem az előzőben volt a legtöbb hiba...kb.hatodszor tudtam csak továbbmenni,már síkideg voltam:)))Szinte semmit nem fogadott el....

March 10, 2014

rtamara

dettó

April 4, 2014

Katalinka51

Az nem jó, hogy "Nekik jönniük kell a partira."? Melyik szó az igekötő?

April 21, 2014

vasvariistvan

Ebben a mondatban nincs igekötő.

August 17, 2018

muzsa17

Az enyém azért nem fogadta el,mert rövid l-lel írták a kell-t a helyes válaszban.Bosszantó.

May 3, 2014

75ntamas

minél előrébb haladok a leckékben annál több a hiba.

May 12, 2014

nannamari

Hm...a kell az két l

May 17, 2014

Moncsi_baba

A "kell" szó a magyar helyesírás szabályai szerint nem egy "L" betűvel írandó, hanem kettővel, legalábbis Én még így tanultam, anno

May 31, 2014

ekisz

el kell, hogy jöjjenek a partira - ez egy újabb verzió

June 1, 2014

algami

A kell két l

June 9, 2014

elefani

kabaré

July 4, 2014

renata.biro

Most elfogadta egy l-lel és egy másik helyes válasznak kiírta kettővel....... Vicces

July 5, 2014

Mamika51

"El kell jönniük a partira" azért nem fogadta el, mert helyesen két l betűvel írtam. Egy l betűvel, ami helytelen elfogadta volna. Fel vagyok háborodva.

July 22, 2014

SztanaAnna

Már javították a "kell"-t

November 10, 2014

Katalin487819

they have to come to the party" kitettem a "the"nevelot es nem fogadta el!

January 3, 2017

Katalin487819

nem az l betuvel volt a gond, hanem a "the" nevelovel

January 3, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.