"Theyhavetocometotheparty."

Fordítás:El kell jönniük a buliba.

4 éve

28 hozzászólás


tsutsok

A program szerint az "El kell jönniük a partira." nem jó, mert szerinte úgy helyes, hogy "El kel jönniük a partira."........ Tehát egy l-el. Nem értem, hogy ezen a szinten miért nem javítják ki a hibákat... :( Az alacsonyabb szintekről mindig jön a levél, hogy ezt is, meg azt is kijavították, de ezeket még nem javítják, pedig ezt már egyszer jelentettem, több hete, mikor itt tartottam.

4 éve

Zsuzsi_K
Zsuzsi_K

jelentettem most én is

4 éve

Hugi_52

magyarul úgy helyes, hogy kell, két ell-el. Az egy l pl. kel (felkel), de a muszáj kell az két lövel írandó!!!

4 éve

SztanaAnna

Én is jelentettem.

4 éve

ThomasTrooper

jönniük kell a buliba - miért nem elég?

4 éve

pappeter79

dettó :(

4 éve

Katka961

dettó :(

4 éve

palpet

én is ezt írtam

4 éve

zng66

csatlakozom :)

4 éve

tabo3

Ez a lecke tele van hibával :(

4 éve

gsziszi

Akkor jelentsd, ne siránkozz. Ez még csak béta varzió

4 éve

tabo3

Jelentettem. Ebben a leckében a többi leckéhez képest van sok hiba.

4 éve

marcimacska
marcimacska

Szerintem az előzőben volt a legtöbb hiba...kb.hatodszor tudtam csak továbbmenni,már síkideg voltam:)))Szinte semmit nem fogadott el....

4 éve

rtamara

dettó

4 éve

Katalinka51

Az nem jó, hogy "Nekik jönniük kell a partira."? Melyik szó az igekötő?

4 éve

vasvariistvan

Ebben a mondatban nincs igekötő.

3 hónapja

muzsa17

Az enyém azért nem fogadta el,mert rövid l-lel írták a kell-t a helyes válaszban.Bosszantó.

4 éve

75ntamas

minél előrébb haladok a leckékben annál több a hiba.

4 éve

nannamari

Hm...a kell az két l

4 éve

Moncsi_baba

A "kell" szó a magyar helyesírás szabályai szerint nem egy "L" betűvel írandó, hanem kettővel, legalábbis Én még így tanultam, anno

4 éve

ekisz
ekisz

el kell, hogy jöjjenek a partira - ez egy újabb verzió

4 éve

algami
algami

A kell két l

4 éve

elefani
elefani

kabaré

4 éve

renata.biro

Most elfogadta egy l-lel és egy másik helyes válasznak kiírta kettővel....... Vicces

4 éve

Mamika51

"El kell jönniük a partira" azért nem fogadta el, mert helyesen két l betűvel írtam. Egy l betűvel, ami helytelen elfogadta volna. Fel vagyok háborodva.

4 éve

SztanaAnna

Már javították a "kell"-t

4 éve

Katalin487819

they have to come to the party" kitettem a "the"nevelot es nem fogadta el!

1 éve

Katalin487819

nem az l betuvel volt a gond, hanem a "the" nevelovel

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.