A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Szoknyát visel."

Fordítás:She wears a skirt.

4 éve

9 hozzászólás


DnielPlfal

Szoknyát visel- She wears skirt.... nem ertem hogy az a kib*szott "a" mit keres ott. Akkor miert nem az a feladat, hogy egy szoknyat visel...

3 éve

booy66
booy66

Itt miért kell kitenni a határozatlan névelőt?

4 éve

BiddyB

Mert -gondolom- megszámlálható darabot visel.?!

4 éve

HegiBali

Jól gondolod. Az angol ha egyenként megszámlálható dologról beszél, ilyen pl. a szoknya akkor kiteszi a határozatlan névelőt az "a"-t vagy az "an"-t. Ha egyenként nem megszámlálható dologról beszél, pl. meat-hús, akkor nem használja a határozatlan névelőt. Pl: He eats meat. - Húst eszik. Jó tanulást!

3 éve

TamasSkobrak

Bosszankodtam, de most már értem. Köszönöm a felvilágosítást!

10 hónapja

Thonypi

She wears a skirt.. de így nem azt jelenti hogy viseli a szoknyát?? Az volt a feladat hogy szoknyát visel.. Hmm?! Előre is köszönöm

3 éve

AttilaNmet622118

A "He wears a skirt" miért nem helyes?

6 hónapja

AttilaNmet622118

Mert nem tudok olvasni :D

6 hónapja

jdjd441227
2 hónapja