Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"To miejsce jest wyjątkowe."

Tłumaczenie:The site is special.

1 rok temu

9 komentarzy


marcinmatu

'The side' znaczy 'to miejsce'?

1 rok temu

buskes76

nie myl "site" z "side"

1 rok temu

Pasianty
Pasianty

Dlaczego nie "This is a special place"?

6 miesięcy temu

RafalMajewskiPL
RafalMajewskiPL

Bo to znaczy "To jest wyjątkowe miejsce"

3 tygodnie temu

rafael841

no ciezko ogarnac ten angielski,niby latwy a jednak slowka maja wiele znaczen

1 rok temu

RobertMurawski
RobertMurawski

Special może być?

1 rok temu

rafael841

jaki hu? site to strona,place miejsce to po h? pokazuje ze site ?

1 rok temu

1000132141

Nikt ci nie kazał patrzeć! a tak wogóle nikomu sie nieprzydał twój komentarz!

1 rok temu

Dahlie5
Dahlie5

Słowo site nie pojawiło się z powietrza dla potrzeb internetu. Site to miejsce, teren. Może być: the building site, the construction site, the excavation site, the accident site...

https://pl.wiktionary.org/wiki/site

1 rok temu