"To miejsce jest wyjątkowe."

Tłumaczenie:The site is special.

2 lata temu

7 komentarzy


Pasianty
Pasianty

Dlaczego nie "This is a special place"?

11 miesięcy temu

Rafal-Majewski
Rafal-Majewski

Bo to znaczy "To jest wyjątkowe miejsce"

5 miesięcy temu

marcinmatu

'The side' znaczy 'to miejsce'?

1 rok temu

buskes76
buskes76

nie myl "site" z "side"

1 rok temu

JoJoIsGoodAnime

Site to nie przypadkiem widok lub coś w tym stylu???????

1 miesiąc temu

Rafal-Majewski
Rafal-Majewski

sight - widok, czyta się tak samo jak site

1 miesiąc temu

RobertMurawski
RobertMurawski

Special może być?

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.