"I am making a basket for my mother."

Fordítás:Éppen kosarat készítek édesanyámnak.

February 20, 2014

15 hozzászólás


Zsubri

Én éppen készítek... Miért baj az, ha kiteszem a személyes névmást? A magyar ezt nem tiltja!

October 5, 2014

artemida56

egyszer a készítek-et jelöli meg jónak, máskor a fonok kifejezés szerepel. Nekem éppen egyiket sem fogadta el.

March 15, 2014

miskei

a "mamámnak" nem jó neki, remélem képes a magyar szókinscét is bővíteni

October 6, 2014

Ofelsege

nekem azt nem fogadta el hogy AZ édesanyámnak csak azt hogy A édesanyámnak :)

September 14, 2014

Vary88

Miért van ott az "am"? Miért I am makink, és nem I making?

November 3, 2014

Gy.B.

a folyamatos jelent így képezzük Alany + létige megfelelő alakja + állítmány (ige+ing) I am making You are making He is makin ...

November 16, 2014

Feri62705

Ha van ing (am vagy are) akkor van gatya is "Are cannot stand without ing. Angol tanárom ezt anno úgy nevezte: "ha van ing akkor van gatya is""

August 18, 2018

Makuka0

épp csinálok egy kosarat anyámnak - sztem, pont azt jelenti, mint a helyes: Éppen kosarat készítek édesanyámnak. Akkor pedig el kéne fogadnia!

April 24, 2015

Gy.B.

Ha nagyon szőrözni akarunk akkor a "do" a csinálni, a "make" a készíteni.

De szerintem is el kellene fogadni.

April 24, 2015

mandulafagyi

Anyam es anyukam nem ugyanaz?

September 19, 2015

gabin_hu

Nem fogadta el, hogy anyukám számára, pedig ugyanazt jelenti.

November 30, 2015

BartaJanos

miért nem helyes ha anyám helyett édesanyámat használok?

July 2, 2016

49katirozsnyone

Mom = anyu

May 11, 2018

Ref257530

És ha a mostoha anyámnak készítem azt a kosarat? És mi az hogy éppem? Kosarat készítek édesamyámnak. Ez miért nem jó?

July 26, 2018

IstvnTth573434

Az itt szereplő hozzászólások nem adnak korrrekt a tanulást segítő és előbbre vivő válaszokat az általam adott fordítás jóságát illetően.Egyre inkább az az érzésem hogy az "oktatók" elfáradtak,igy igyekeznek menekülni a probléma halmaz elöl.Egyre többször kerülik a megfelelő választ , kikerülik mondván: a programot használók úgy is helyre teszik a dolgokat.Egyszer már jeleztem,hogy tessék "csuklózni" a problémák megoldásán, mert csak igy lesz olyan sikeres az oktató program mint amit a promóban hangsúlyoznak.Kár lenne ezért az oktató programért!!!

September 29, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.