"A bíró azt mondja ez nem törvényes."

Fordítás:The judge says it is not legal.

February 20, 2014

7 hozzászólás


zittty

"The judge says that it is not legal." Ez miért nem jó?? :(

February 20, 2014

bora432

Én is ezt írtam, nem fogadta el...

February 21, 2014

caeiros

ugyanez a problémám, én is that-tel írtam

March 5, 2014

gyula.ur

talán azért, mert angolban a "that" azt jelenti: azt

March 8, 2014

Gyarmathy

Én úgy tudom, hogy azt is jelenti "hogy". Sőt a "that" sokmindent jelent. Na meg angolban sok szó jelent sokmindent. :-)

September 22, 2014

ami1975

azért nem jó mert kötőszóként a that jelentése : hogy, névmásként jelentése: azt

June 19, 2014

Pter126551

Már elfogadja tehát...

March 19, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.