1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A bíró azt mondja ez nem tör…

"A bíró azt mondja ez nem törvényes."

Fordítás:The judge says it is not legal.

February 20, 2014

7 hozzászólás


zittty

"The judge says that it is not legal." Ez miért nem jó?? :(


bora432

Én is ezt írtam, nem fogadta el...


caeiros

ugyanez a problémám, én is that-tel írtam


gyulaszeleczki

talán azért, mert angolban a "that" azt jelenti: azt


Gyarmathy

Én úgy tudom, hogy azt is jelenti "hogy". Sőt a "that" sokmindent jelent. Na meg angolban sok szó jelent sokmindent. :-)


ami1975

azért nem jó mert kötőszóként a that jelentése : hogy, névmásként jelentése: azt


Pter126551

Már elfogadja tehát...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.