A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A bíró azt mondja ez nem törvényes."

Fordítás:The judge says it is not legal.

0
4 éve

6 hozzászólás


zittty

"The judge says that it is not legal." Ez miért nem jó?? :(

1
Válasz4 éve

bora432
bora432

Én is ezt írtam, nem fogadta el...

1
Válasz4 éve

caeiros

ugyanez a problémám, én is that-tel írtam

1
Válasz4 éve

gyula.ur

talán azért, mert angolban a "that" azt jelenti: azt

1
Válasz4 éve

Gyarmathy

Én úgy tudom, hogy azt is jelenti "hogy". Sőt a "that" sokmindent jelent. Na meg angolban sok szó jelent sokmindent. :-)

0
Válasz3 éve

ami1975

azért nem jó mert kötőszóként a that jelentése : hogy, névmásként jelentése: azt

0
Válasz4 éve