1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Igent mondok."

"Igent mondok."

Fordítás:I say yes.

February 20, 2014

6 hozzászólás


babu074

ha a nemet mondok I tell no akkor az igent mondok miért nem lehet I tell yes

February 20, 2014

csi

A "tell" szo az inkabb meselni, megmondani vagy elmondani-t jelent. "I tell a story." "I tell a lie." "I tell a secret." Nem lehet mondani "I tell yes" mert csak nem lehet.
https://www.englishclub.com/vocabulary/cw-say-tell.htm
http://esl.about.com/od/vocabularyintermediate/ss/verb_pairs.htm


HajduMariann

a tell azt jelenti inkább, hogy mesélni


Keating93

Erre én is kíváncsi vagyok.. :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.