A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Igent mondok."

Fordítás:I say yes.

4 éve

6 hozzászólás


babu074

ha a nemet mondok I tell no akkor az igent mondok miért nem lehet I tell yes

4 éve

csi
csi

A "tell" szo az inkabb meselni, megmondani vagy elmondani-t jelent. "I tell a story." "I tell a lie." "I tell a secret." Nem lehet mondani "I tell yes" mert csak nem lehet.
https://www.englishclub.com/vocabulary/cw-say-tell.htm
http://esl.about.com/od/vocabularyintermediate/ss/verb_pairs.htm

3 éve

HajduMariann

a tell azt jelenti inkább, hogy mesélni

4 éve

DraSzekr

Van ilyen dal!

1 éve

P.Box

Erre én is kíváncsi vagyok.. :)

4 éve

sanyi100

Erre én is!

4 éve