Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You eat."

Çeviri:Yersiniz.

4 yıl önce

60 Yorum


mehmetnefi

Sen ye olması gerekmiyomu?

3 yıl önce

lara396321

Geniş zamandan bahsediyoruz. Her zaman yapilacak bir seye gore çevir simdiki zamanda am is are +ing.

1 yıl önce

zeynep.com

O emir cümlesi gibi oluyo o yüzden mehmetnefi

3 yıl önce

ElifKARA828601

Zeynep com merhaba

11 ay önce

Ingilizogr1

Aynen

8 ay önce

NurtekinEf

Hee

4 gün önce

34rabia34

She he oznelerinde fiile genis zamanda s takısı veriyor cumleler doğrumu

3 yıl önce

AleynaYama

Evet doğru she he it öznelerinde fiilde s takısı kullanılır.

3 yıl önce

Ndtuzmani

Türkçe duyduğum iyl iit ya he'll eat yada i'll İt gibi okuyor. Y harfini duyamıyorsun

3 yıl önce

Agatras

" sen ye " yazdım yanlış diyor anlamadım

3 yıl önce

kucukhatun

ya eat i it diye anlıyorum sjsj

3 yıl önce

SefaTabanc

"sen ye" yazdım olmadı

3 yıl önce

Damla413809

Olmadı çünkü böyle olucak Sen yersin olmalı. Bayyyy

2 yıl önce

develi5develi

Eat geniş zaman soruda bir sıkıntı yok

3 yıl önce

besra9

Sen ye olmasi gerekiyor

2 yıl önce

AyferlkErd

Aynen

1 yıl önce

Furkanztrk19

it sandım abi siktir git

2 yıl önce

MirayKomut

daha terbiyeli!!!!!!

1 yıl önce

hilal476906

Sen ye olmalı

2 yıl önce

HNDERE

doğru şık yokki

2 yıl önce

eyll348991

Evet

2 yıl önce

vasfettin

Bende sen ye sandim

2 yıl önce

ramazancayiroglu

"Sen ye" olması için İngilizcesinin nasıl yazılması gerekir ?

2 yıl önce

eda647321

Yersin yazdim dogru kabul etti ancak siz yersiniz diye cevap verdi yersiniz oldugunu nasil anlayacagim

2 yıl önce

Damla413809

Hayır Sen yersin olmalı

2 yıl önce

cevherK.

Sen ye! Yaptım olmadı. Geniş zamanda s takısı almayacak mı?

2 yıl önce

das_kelesch

Yersin

2 yıl önce

nazimakar

sen yersin

2 yıl önce

ErhanERSAN

Doğru yazıyorum, bu ingilizce bulunamadı diyo, yanlış yazıyorum ama bu seferde doğrusunu gösteriyo. Küçük bi yazılım hatası mı acaba?

2 yıl önce

tuanabal1

Bununsen ye olması gerekiyordu

1 yıl önce

hatunerdem

Evet

1 yıl önce

Aleyna724163

Çok kolaydi

1 yıl önce

burak191239

D

1 yıl önce

Sailor.55

Sen yersin olmaz mı_

1 yıl önce

Emircan-1903

Siz yersiniz yazın kabul eder

1 yıl önce

GaniMetin

Yersin

1 yıl önce

MemduhaDir

Zeynep.com a katılıyorum

1 yıl önce

KarMasal

Sen yersin degil sen ye! Olmadı gerekmez mi dualingo yapımcısı:/

1 yıl önce

Mehtap707679

Iyi

1 yıl önce

BKSRAyhan

Koskoca DUALINGO emir ifadeleri kullanırmı Sen ye ne oluyor jdjd Sen yenmi olcak. . .. :d

1 yıl önce

OmerKaan10

Bu soru yanlış mı?

1 yıl önce

Shahrazad26

Is anybody else doing this as a reverse Turkish course?

1 yıl önce

Xeyal535541

Sen ye olmamalıydımı?

1 yıl önce

MikayilDog

yersini anladik da yersiniz ne demek bea

1 yıl önce

EgeSarba

Bence sen ye olacak.

1 yıl önce

GlayDoanzc

Ordaki BE ne ya

1 yıl önce

Muhammad823405

Siz yanlıș yapmıș sınız

1 yıl önce

kaderglisl

Herkes "Sen Ye" yapmış anlaşıldı

1 yıl önce

irem903197

Kolaylara da bu kadar yorum yapmayin ya

1 yıl önce

irem903197

^^*

1 yıl önce

ela651260

Çok basit

1 yıl önce

Aykut848850

Bende ' o yer ' diye yapmistim sonradan uyandim :)

1 yıl önce

FurkanKara194983

You eat. Eğer bunu sen ye!, olarak çevirirseniz emir kipi haline gelmiş olur.

O yüzden, bunun çevirisi sen yersin olarak yazılmıştır.

1 yıl önce

cihan52196

Abi öz türk sen ye der ne sen yersin saçma oluyo

1 yıl önce

NisaCeren3

Bence o yer olacak

1 yıl önce

Betlnan5

Gelecek zaman gali a

11 ay önce

ElaYaln3

U eat yazdim yanlis dedi

9 ay önce

MirayKomut

yanlış demesi gayet normal de bana da oluyor bazen :D yanlış anlama mesela ben de you yerine yo yazıyorum :)

9 ay önce

Ingilizogr1

(Sen ye) degilmi cevap hocaya sordum benle ayni cevabi verdi

8 ay önce

Worker18

Sen yersin yazdım noktayı eksik saydı

7 ay önce