1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You eat."

"You eat."

Çeviri:Yersiniz.

February 20, 2014

80 Yorum


mehmetnefi

Sen ye olması gerekmiyomu?


lara396321

Geniş zamandan bahsediyoruz. Her zaman yapilacak bir seye gore çevir simdiki zamanda am is are +ing.


zeynep.com

O emir cümlesi gibi oluyo o yüzden mehmetnefi


Ahmet352387

Adamlar amerikan ingilizcesi soyluyor


34rabia34

She he oznelerinde fiile genis zamanda s takısı veriyor cumleler doğrumu


AleynaYama

Evet doğru she he it öznelerinde fiilde s takısı kullanılır.


Ndtuzmani

Türkçe duyduğum iyl iit ya he'll eat yada i'll İt gibi okuyor. Y harfini duyamıyorsun


Agatras

" sen ye " yazdım yanlış diyor anlamadım


PINAR1991

sen yada siz yersiniz olacak


kucukhatun

ya eat i it diye anlıyorum sjsj


SefaTabanc

"sen ye" yazdım olmadı


Damla413809

Olmadı çünkü böyle olucak Sen yersin olmalı. Bayyyy


develi5develi

Eat geniş zaman soruda bir sıkıntı yok


besra9

Sen ye olmasi gerekiyor


Furkanztrk19

it sandım abi siktir git


MirayKomut

daha terbiyeli!!!!!!


HNDERE

doğru şık yokki


vasfettin

Bende sen ye sandim


ramazancayiroglu

"Sen ye" olması için İngilizcesinin nasıl yazılması gerekir ?


eda647321

Yersin yazdim dogru kabul etti ancak siz yersiniz diye cevap verdi yersiniz oldugunu nasil anlayacagim


Damla413809

Hayır Sen yersin olmalı


cevherK.

Sen ye! Yaptım olmadı. Geniş zamanda s takısı almayacak mı?


ErhanERSAN

Doğru yazıyorum, bu ingilizce bulunamadı diyo, yanlış yazıyorum ama bu seferde doğrusunu gösteriyo. Küçük bi yazılım hatası mı acaba?


tuanabal1

Bununsen ye olması gerekiyordu


Sailor.55

Sen yersin olmaz mı_


Emircan-1903

Siz yersiniz yazın kabul eder


KarMasal

Sen yersin degil sen ye! Olmadı gerekmez mi dualingo yapımcısı:/


BKSRAyhan

Koskoca DUALINGO emir ifadeleri kullanırmı Sen ye ne oluyor jdjd Sen yenmi olcak. . .. :d


OmerKaan10

Bu soru yanlış mı?


Shahrazad26

Is anybody else doing this as a reverse Turkish course?


Xeyal535541

Sen ye olmamalıydımı?


MikayilDog

yersini anladik da yersiniz ne demek bea


EgeSarba

Bence sen ye olacak.


Muhammad823405

Siz yanlıș yapmıș sınız


kaderglisl

Herkes "Sen Ye" yapmış anlaşıldı


irem903197

Kolaylara da bu kadar yorum yapmayin ya


Aykut848850

Bende ' o yer ' diye yapmistim sonradan uyandim :)


FurkanKara194983

You eat. Eğer bunu sen ye!, olarak çevirirseniz emir kipi haline gelmiş olur.

O yüzden, bunun çevirisi sen yersin olarak yazılmıştır.


cihan52196

Abi öz türk sen ye der ne sen yersin saçma oluyo


NisaCeren3

Bence o yer olacak


Betlnan5

Gelecek zaman gali a


ElaYaln3

U eat yazdim yanlis dedi


MirayKomut

yanlış demesi gayet normal de bana da oluyor bazen :D yanlış anlama mesela ben de you yerine yo yazıyorum :)


Ingilizogr1

(Sen ye) degilmi cevap hocaya sordum benle ayni cevabi verdi


Worker18

Sen yersin yazdım noktayı eksik saydı


Oktaysirin35

Sen ye doğru sayılmalı


Melike131816

Bir harf hatasini bence kabul etmeli


Selcen_Ozturk

bu cevap olmaz çünkü emir cümlesi için özne olmaması gerekiyor (Eat!)

(ve de buraya gelip cevap yazmıyoruz sorumuz varsa soruyoruz/tartışıyoruz)


Gnr1x

nasıl özne olmaması gerekiyor ya, "you" diyip seslenirsin ve "eat" dersin olur biter. "sen, ye" olur


yavuz3850

Öyle olmuyor öyle emir oluyor sen gerçek hatta yerim mi dersin ben yerim mi dersin


Muhammedlk

You eat demiş ama cevapta 'sen' diye birşey yok yersin diye bir şıkta yok 'yersiniz' var


zeynep.com

Var yersin diye bende çıktı


MirayKomut

you nun iki anlamı var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.