1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Whose tea is it?"

"Whose tea is it?"

Çeviri:Kimin çayı o?

February 20, 2014

55 Yorum


mycxx

"o kimin çayı" oluyorken "bu kimin çayı" neden olmuyor ?


bebocuk

You are welcome


okan64500

kimin o çay neden olmuyor? teşekkürler


-O_K-

Her kombinasyon kaydedilmemiş. Bu yüzden devrik cümlelerden sakınmalısınız. Ama cevabınız yanlış değil.


EfeEnsarT

Hayir Bizim Dilimizde Degismiyor Ama Ingilizcede Degisiyo Olabilir !


EfeEnsarT

Dogru Olmasi Lazm Haklisin .....


aysesunayurt

Aynı cümleyi yazdım...


burakerdogan0909

Bana biraz destek gerek .Bana biraz destek verin.


AndroidOyu3

Sadece kimin cayida oluyor


iitenbilen

Kimin cocuklari bunlar


bucucuk

whose tea it desek is koymasak ne gibi farklılık olurdu ?


asybrcn

Soru ve isim cümlelerinde yardımcı fiil kullanman gerekir.


berkilinc3

Where are you, yerine where you denir mi sence, oradaki is fill


AhmetAcar13

evet bu kimin çayı cevabı da doğru olmalıydı ama bu=this olduğu için olmuyor


EfeEnsarT

Bizim Dilimizde Degisiyor Ancak Ingilizcede Degismiyor Olabilir Bu Durumda Birinde Yanlis Birinde Dogru Olamayacagina Gore... ...Yanlis Olacak Elbette


K45v4

bu kimin çayı


ruhawi

''kimindir o çay'' cevabını kabul etmedi. bilginize.


emre122333

Is neden geldi orda


MustafaSamet

buradaki 'it' nesne zamiri mi yoksa özne zamiri mi ?


Taylansimsek

O kimin çayı derken çaydan o diye bahsetmek saçma değil mi ?


EfeEnsarT

Bu O ne fark eder ben bu kimin cayi yazdm olmadi illa o kimin cayi demen lazm katiliyorsaniz Lingot Atarsaniz sevinirim :)


Massaimara

Yetkili Merciler; Büyük harf yapınca belli oluyor.


erenakdede

Who daki şu -se nin sebebi nedir


nilayatik55

Çünkü anlam değişiyor kim, kimin oluyor.


aj3r3A

Sülalələrinin put


levent2009

Mehmet o I demek


feyza798085

ne farki var o bu


lila720485

Kelime kelime cümleyi tercüme edersek: kimin çay dır o?


Distinct.

Çay kimin en özü ve doğru :)


dursun771071

The tea olması gerekmiyor mu?


lila720485

Neden whose is it tea olmuyor?


ironriver

telaffuzu normal mi bunun şimdi?


ermin924672

Bu çay kimin de doğru bence


Nrmin116741

That 'le İt 'in farkını açıklayabilir misiniz?


mu0071

Neden atlama var ya


MSPsquishy

O kimin çayı oluyorda bu kimin çayı olmuyor mu?


Kedi-bey

Kimin kocası buuuuuu


Feyza6099

O benim çaaayıııııım


Babanimus

O kimin çayı yazdım ama kabul etmedi


Zeynep495438

Bu çay kimin? Bu da olmalı


Ira158087

yalnış cevap, Türkçe böyle söylenmez!! Rong


Beydagl

'Bu kimin çayı' dedim kabul etmedi


uur588098

Kimin çayı yazdım kabul etti


ilay813765

Kimin çayı bu? denince de kabul olmalı


Ebru626715

Kimin o çay dedim yanlis dedi :/ :/


Rblx_SelincikPro

Bu kimin cayi olmadi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.