"Whose tea is it?"

Çeviri:Kimin çayı o?

4 yıl önce

35 Yorum


BurakErdogan09

Bana biraz destek gerek .Bana biraz destek verin.

2 yıl önce

mycxx

"o kimin çayı" oluyorken "bu kimin çayı" neden olmuyor ?

4 yıl önce

altuncuonu

Bu=this , O=it

4 yıl önce

reasonisyou92

teşekkürler

4 yıl önce

bebocuk

You are welcome

2 yıl önce

EfeEnsarT

Hayir Bizim Dilimizde Degismiyor Ama Ingilizcede Degisiyo Olabilir !

2 yıl önce

EfeEnsarT

Dogru Olmasi Lazm Haklisin .....

2 yıl önce

AndroidOyu3

Sadece kimin cayida oluyor

2 yıl önce

iitenbilen

Kimin cocuklari bunlar

2 yıl önce

bucucuk

whose tea it desek is koymasak ne gibi farklılık olurdu ?

4 yıl önce

asybrcn

Soru ve isim cümlelerinde yardımcı fiil kullanman gerekir.

4 yıl önce

berkilinc3

Where are you, yerine where you denir mi sence, oradaki is fill

2 yıl önce

AhmetAcar13

evet bu kimin çayı cevabı da doğru olmalıydı ama bu=this olduğu için olmuyor

2 yıl önce

EfeEnsarT

Bizim Dilimizde Degisiyor Ancak Ingilizcede Degismiyor Olabilir Bu Durumda Birinde Yanlis Birinde Dogru Olamayacagina Gore... ...Yanlis Olacak Elbette

2 yıl önce

K45v4

bu kimin çayı

2 yıl önce

ruhawi

''kimindir o çay'' cevabını kabul etmedi. bilginize.

2 yıl önce

emre122333

Is neden geldi orda

2 yıl önce

hakan117096

O cay kimin oluyor

2 yıl önce

MustafaSamet

buradaki 'it' nesne zamiri mi yoksa özne zamiri mi ?

2 yıl önce

nilayatik55

Tabikide özne

11 ay önce

Taylansimsek

O kimin çayı derken çaydan o diye bahsetmek saçma değil mi ?

2 yıl önce

SinanAydngz

bence hata var

2 yıl önce

EfeEnsarT

Bu O ne fark eder ben bu kimin cayi yazdm olmadi illa o kimin cayi demen lazm katiliyorsaniz Lingot Atarsaniz sevinirim :)

2 yıl önce

Massaimara

Yetkili Merciler; Büyük harf yapınca belli oluyor.

1 yıl önce

erenakdede

Who daki şu -se nin sebebi nedir

1 yıl önce

nilayatik55

Çünkü anlam değişiyor kim, kimin oluyor.

11 ay önce

aj3r3A

Sülalələrinin put

1 yıl önce

levent2009

Mehmet o I demek

1 yıl önce

LyubaHEKAL

.

1 yıl önce

feyza798085

ne farki var o bu

1 yıl önce

lila720485

Kelime kelime cümleyi tercüme edersek: kimin çay dır o?

1 yıl önce

kafaadam

Çay kimin en özü ve doğru :)

1 yıl önce

dursun771071

The tea olması gerekmiyor mu?

7 ay önce

lila720485

Neden whose is it tea olmuyor?

5 ay önce

Erolalk

Super

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.