1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have a good memory."

"I have a good memory."

Fordítás:Jó memóriám van.

February 20, 2014

10 hozzászólás


RelakS2

Azt kellett kirakni, hogy "Van egy jó emlékem"

Itt meg azt írja: "Jó memóriám van"

El kéne dönteni :D


zozikav

Szintén. Kicsit zavaros.


66.robi

ha azt irom ,hogy" van egy jó emlékem" az miért nem jó


Tenshi-Engel

mert nem túl inteligens az oldal -.- csak az előre megadott válaszokat fogadja el


tien761

szintén ebbe estem bele


IstkLajos

Én úgy értelmeztem, hogy az angol "a" számszerűségre utal, tehát emléket kellene jelentenie de mégis mást ír a fordításban..


Moonguns

a memory nem jelent emléket is?


19-54-

Miért nem helyes a "Jó az emlékezetem." fordítás? Hiszen magyarul így is mondjuk!


Szabarine

az előző példában az "a" miatt nem fogadta el a megoldást most pedig jó az "a good memory" hogy is van ez?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.