1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Do you have your passport wi…

"Do you have your passport with you?"

Fordítás:Nálad van az útleveled?

February 20, 2014

13 hozzászólás


Judit19900923

Miért kell a végére a: with you? Csak?


MZs1977

A with you teljesen felesleges a végére, anélkül is ugyanazt jelenti. És igen, tudom, hogy az angol mondat az eredeti, de akkor is. :)


kivancs77

veled van az útleveled?


Berci20

Ezt én nem mondanám tárgyra! A kutyámra már inkább, már ha lenne! :-)


kivancs77

Jól tetted! :)


BernadettH1

Miêrt önnél??!


JuditkaB

ha azt írom arra, hogy " nálad van az útleveled?" : " is your passport with you", az nyelvtanilag helyes? Előre is köszönöm a választ.


Mriusz5

Úgy tűnik, helyes. Duo példamondatát minden bizonnyal használják a mindennapokban. Azonban szerintem a te mondatod, és szimplán a do you have your passport kérdés egyszerűbb, és célratörőbb megoldásnak tűnik.


kiralyfoldi

Az miért nem jó hogy van nálad útlevél?


simi586

Mert így az útkevél a szomszédé is lehet


TthKlmn

Nekem azt írja itt van nálad....? Szárnyal a képzeled bezzeg ha én reptetem az nem oké!


Zsuka12

Az útleveled veled van? Szerintem ugyanazt jelenti mint: az útleveled nálad van?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.