"She eats her soup"

Fordítás:Megeszi a levesét

2/20/2014, 6:48:03 PM

25 hozzászólás


sledgebandit

"Az ő levesét eszi." elvileg jónak kellene, hogy legyen, de nem fogadtael.

3/27/2014, 6:39:40 AM

aptg.gabi

még az lehet a hiba, hogy a szórend nem megfelelő neki S=subject alany, V= verb ige,O= object tárgy (tehát SVO)

5/7/2014, 5:01:08 PM

Mabi77

Jelentsd!

5/7/2014, 9:21:27 AM

19-54-

A másik megoldásnak ajánlott szerint: "Megeszi a levesét." Ezt a magyar a saját levesére érti, míg a példamondatban a NŐ eszi meg a FÉRFI levesét. Nem értem, hogy miért jó a Megeszi a levesét formula!

2/20/2014, 6:48:03 PM

szekelyhidi

Tévedésben vagy. Hímnem: he (alanyeset) - his (jelzői birtokos névmás) - his (önálló birtokos névmás) Nőnem: she -her - hers

2/20/2014, 7:55:44 PM

Attila075

most ő a saját levesét esz vagy valakiét?

7/27/2014, 6:17:59 PM

zsofiata

Azt kellett volna leírnom amit hallottam. Nem hallottam semmit 20.-ra sem és ha nem írok semmit nem enged tovább, hát egy szóközt írtam. Nem fogadta el. Az hogy nem mond semmit az miattam van? Azért mert nem tudok angolul eléggé? Ha nem akkor meg minek von le életet?

9/7/2014, 4:42:03 PM

MartonAM

Most akkor ők isszák vagy eszik a levest? Mindekttő helyes?

11/26/2014, 8:19:42 AM

levi008

Ő levesét eszi miért is nem jó?

5/30/2016, 6:44:07 PM

FerencPern

Komolyan egy "a" betű miatt nem fogadja el.....szánalom

7/24/2016, 6:46:16 AM

Megami_Akuma

Úgyan azt írtam ami "majdnem jó" lett.

3/12/2017, 9:02:43 PM

Szaniboy

Miért nem jó a "megeszi a saját levesét" ??!! Ugyanis szerintem a her az saját magára utal.

3/19/2014, 12:02:25 PM

aptg.gabi

Egy nőnemű egyén eszi egy nőnemű egyén levesét. ( a lány pl a barátnőjéét) A saját levesét "own" soup lenne, ha nem tévedek. De akár a sajátját is eheti.

5/5/2014, 12:23:07 PM

Mabi77

Így van, a mondat egyáltalán nem utal arra, hogy a saját levesét eszi meg. Tehát az angol jelentéstartalomban benne van az, hogy a lány megeszi az anyja levesét. A "megeszi a saját levesét" azonban ezt nem tartalmazza, ezért nem jó.

5/7/2014, 9:21:18 AM

patakiadri

Mert nem írták be ezt a választ a fejlesztők :) Igen, megeszi a saját levesét, de alapból nem mondjuk ki a "saját" szót.

3/20/2014, 10:13:38 PM

bpeti06

nem jó a feladat! ennyi. kész. ne vitázzunk ezen. legyetek szívesek. legalábbis ha abba tudjátok hagyni. rosszul csinálták a feladatot. ennyi. kész mért kell ezen vitázni? mondjátok megy legyetek szívesek, már ha abba tudjátok hagyni. de legyetek szívesek megmondani, és abbahagyni a vitát. legyetek szívesek a vitát abbahagyni, és megmondani nekem, mért kell ezen ennyit vitázni. nekem sem lett jó, még sem nyafogok mint egy kisbaba. úgyhogy legyetek szívesek abbahagyni a vitát, és nekem elmondani, mért kell ezen ennyit vitázni.

3/7/2015, 4:51:15 PM

Mammon100

Soknak találod a vitát? Ez erről szól... Nem bántunk senkit. Legyél szíves megnyugodni!

1/12/2016, 9:20:26 PM
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.