1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wo wohnst du?"

"Wo wohnst du?"

Çeviri:Sen nerede yaşıyorsun?

November 24, 2016

11 Yorum


volkantell

"Nerede oturuyorsun?" yada "Nerede ikamet ediyorsun?" Cümleleri yanlış mı acaba ?

November 24, 2016

ktjI2PGF

bence de Türkçe kullanımına göre iki cümle de kabul edilmeli

September 18, 2017

humetin

(Sen) nerede oturuyorsun (yaşıyorsun) ?

October 17, 2018

humetin

wohnen = oturmak, yaşamak

bewohnen = oturmak, ikamet etmek

Bewohner, der = oturan (belli bir yerde sürekli oturan)

October 17, 2018

humetin

Wir bewohnen ein kleines Häuschen am See. =

October 17, 2018

humetin

Wir leben in der Türkei. Wir wohnen in einem kleinen Dorf =

October 22, 2018

mizinamo

bewohnen in olamaz. Wir wohnen in einem kleinen Dorf olmalı.

October 22, 2018

humetin

https://www.duden.de/rechtschreibung/bewohnen Synonyme zu bewohnen leben, wohnen ???

October 23, 2018

mizinamo

Anlamlar benzıyor ama bilgisine göre aynı şey değiller.

October 23, 2018

humetin
  1. "Wir wohnen nicht in einem Land, sondern in einer Sprache."

  2. "Wir bewohnen kein Land sondern eine Sprache"

October 24, 2018

humetin

die Wohnung

October 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.