"Wo wohnst du?"

Çeviri:Sen nerede yaşıyorsun?

2 yıl önce

11 Yorum


volkantell

"Nerede oturuyorsun?" yada "Nerede ikamet ediyorsun?" Cümleleri yanlış mı acaba ?

2 yıl önce

ktjI2PGF

bence de Türkçe kullanımına göre iki cümle de kabul edilmeli

1 yıl önce

humetin

(Sen) nerede oturuyorsun (yaşıyorsun) ?

1 ay önce

humetin

wohnen = oturmak, yaşamak

bewohnen = oturmak, ikamet etmek

Bewohner, der = oturan (belli bir yerde sürekli oturan)

1 ay önce

humetin

Wir bewohnen ein kleines Häuschen am See. =

1 ay önce

humetin

Wir leben in der Türkei. Wir wohnen in einem kleinen Dorf =

1 ay önce

mizinamo
mizinamo

bewohnen in olamaz. Wir wohnen in einem kleinen Dorf olmalı.

1 ay önce

humetin

https://www.duden.de/rechtschreibung/bewohnen Synonyme zu bewohnen leben, wohnen ???

1 ay önce

mizinamo
mizinamo

Anlamlar benzıyor ama bilgisine göre aynı şey değiller.

1 ay önce

humetin
  1. "Wir wohnen nicht in einem Land, sondern in einer Sprache."

  2. "Wir bewohnen kein Land sondern eine Sprache"

1 ay önce

humetin

die Wohnung

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.