Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Το σπίτι έχει δεκαεννιά δωμάτια."

Μετάφραση:The house has nineteen rooms.

0
πριν από 1 χρόνο

2 σχόλια


anestis12001

Γιατί has και οχι have;

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

Επειδή όταν το υποκείμενο είνει τρίτο πρόσωπο ενικού (αυτός, αυτή, αυτό), τα ρήματα παίρνουν τελικό -s στο απλό παρόν.

Το have όμως γίνεται has (και όχι haves).

Βλέπε επίσης https://www.duolingo.com/comment/6670652 .

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο